Anciol Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 (endret) Det hele startet med at en gutt i gaten ikke får være med mine barn lenger( gutten er stygg med dyr og andre barn) . så er det noen som har sendt en anonym bekymringsmelding på de ( og med god grunn) . og nå tror naboen at jeg er den skyldige siden mine barn ikke får være med hennes barn!! Men jeg har ikke sendt noe melding , har hatt det i tankene, men ikke gjort det! Hvirdan få overbevist henne om at jeg er uskyldig? Endret 16. februar 2017 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Skjønner at den ikke er noe kjekk. Men det er i det minste bra at noen har meldt fra. Anonymkode: cafb4...49d
Silfen Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Hadde også trodd det var deg mtp hvor opphengt du er i hva alle andre gjør. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Har det noe å si om hun tror det? Du kan jo si at du har vurdert det, men at noen andre tydeligvis kom deg i forkjøpet? Anonymkode: 02c16...633 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 9 minutter siden, Anciol skrev: Det hele startet med at en gutt i gaten ikke får være med mine barn lenger( gutten er stygg med dyr og andre barn) . så er det noen som har sendt en anonym bekymringsmelding på de ( og med god grunn) . og nå tror naboen at jeg er den skyldige siden mine barn ikke får være med hennes barn!! Men jeg har ikke sendt noe melding , har hatt det i tankene, men ikke gjort det! Hvirdan få overbevist henne om at jeg er uskyldig? Hvorfor skal du det? Altså: det er ikke noe å være stolt av at du IKKE tok deg på tak og gjorde noe for barnas beste, så jeg ser ingen grunn til å overbevise naboen om at du altså har latt være å gjøre som du burde ha gjort. Du får svare at barnevernet er der for barnas beste, og at hun, som alle andre foreldre, skal være glad og takknemlig for at barnevernet tar vare på alle barn, inkludert hennes. Er man ikke glad for dette betyr det jo at en har alvorlig med ugler i mosen... Anonymkode: 61c6b...805 6
Anciol Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2017 Ja fordi hun er troenes til å hevne seg!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Slutt å bry deg. Hun finner tidsnok ut at du ikke er melderen. Anonymkode: 27888...9bc
Fireflies Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 19 minutter siden, Anciol skrev: Det hele startet med at en gutt i gaten ikke får være med mine barn lenger( gutten er stygg med dyr og andre barn) . så er det noen som har sendt en anonym bekymringsmelding på de ( og med god grunn) . og nå tror naboen at jeg er den skyldige siden mine barn ikke får være med hennes barn!! Men jeg har ikke sendt noe melding , har hatt det i tankene, men ikke gjort det! Hvirdan få overbevist henne om at jeg er uskyldig? Du mener det er en god grunn til at bekymringsmelding ble sendt, men du sendte ikke selv? Du burde ha dårlig samvittighet! 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #9 Skrevet 16. februar 2017 Huff stakkars gutt Håper han får hjelp. Anonymkode: 552e6...c44 2
fuglekvitter__ Skrevet 16. februar 2017 #10 Skrevet 16. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å bry deg. Hun finner tidsnok ut at du ikke er melderen. Anonymkode: 27888...9bc Det er lett å skrive nå. Tviler på at noen har gitt ut tlf.nr til deg - men når du sitter hele tiden og googler opp folk og bortforklarer alt det der så begynner jo folk å lure. Hæ? Hva da hæ?
Gjest O.G. Skrevet 16. februar 2017 #11 Skrevet 16. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det noe å si om hun tror det? Du kan jo si at du har vurdert det, men at noen andre tydeligvis kom deg i forkjøpet? Anonymkode: 02c16...633 Det var det jeg sa da jeg fikk samme beskyldningen sist sommer.
Donout Skrevet 16. februar 2017 #12 Skrevet 16. februar 2017 Lager ikke du veldig ofte tråder om naboene dine? Om du vet at du ikke har sendt noe melding, hvorfor lage noe styr av det?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå