Gå til innhold

Har strømselskap noe å si (sånn utenom strømprisen)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter inn i leilighet og må velge strømleverandør. Men har det noe å si for hva jeg velger? Ser at Oslo kraft er billigst i mitt område (ikke Oslo). Mens for det "lokale" strømselskapet må jeg ut med ca 150 kr mer per måned i følge strompris.no

Anonymkode: f7ba0...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 16. februar 2017 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Flytter inn i leilighet og må velge strømleverandør. Men har det noe å si for hva jeg velger? Ser at Oslo kraft er billigst i mitt område (ikke Oslo). Mens for det "lokale" strømselskapet må jeg ut med ca 150 kr mer per måned i følge strompris.no

Anonymkode: f7ba0...39b

Hm..150kr mer per måned hørtes mye ut. Min erfaring er at man sparer Max 150kr i året på å bytte strømleverandør, da mange har skjulte kostnader. Jeg vet hvertfall at mange har dummet seg ut på Norges energi. Å det er ikke alle som tilbyr alt på en faktura så derfor må man få en faktura fra netteier og en fra strømleverandøren.

Anonymkode: 19b34...b1f

Skrevet

Kanskje jeg også må bytte strømleverandør 😂

Anonymkode: 19b34...b1f

Skrevet

Det jeg nylig sjekket var hvor seriøst firmaet virket, at de etterskuddsfakturerer og at prisen ble beregnet fra spotpris+mva +påslag som ikke var for høyt. (Der ligger lovpålagt elsertifikat.) Jeg byttet fra Norgesenergi som jeg synes maser for mye samt at nettsiden er ræva, til Gudbrandsdal energi. Googlet de billigste, men som etter mitt syn ikke virket seriøse nok. 

Anonymkode: 1aeda...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...