Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Har en åpnet tran flaske stående i kjøleskapet. Den har stått åpen i et par måneder og jeg vurderer å begynne å drikke fra den igjen, men vet ikke om jeg kan når den har stått så lenge åpnet? Burde jeg heller kjøpe ny?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 4 minutter siden, Fenrir skrev: Har en åpnet tran flaske stående i kjøleskapet. Den har stått åpen i et par måneder og jeg vurderer å begynne å drikke fra den igjen, men vet ikke om jeg kan når den har stått så lenge åpnet? Burde jeg heller kjøpe ny? Jeg drikker tran omtrent hver dag, men det tar noen måneder før flasken er tom. Så jeg tror du trygt kan drikke av den, min har stått åpnet siden november. Anonymkode: b875d...4e4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Bare ta en skje og smak. Tran harskner hvis den er for gammel. Det smaker enda mye vondere en det vanligvis gjør om den er ødelagt.. Anonymkode: 83ce7...d86
Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drikker tran omtrent hver dag, men det tar noen måneder før flasken er tom. Så jeg tror du trygt kan drikke av den, min har stått åpnet siden november. Anonymkode: b875d...4e4 Okei. Min har nok stått lengre enn din, tipper den er rundt 5 måneder nå Vært litt dårlig på å følge opp min daglige dose, hehe.
Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare ta en skje og smak. Tran harskner hvis den er for gammel. Det smaker enda mye vondere en det vanligvis gjør om den er ødelagt.. Anonymkode: 83ce7...d86 Hmm, den virket grei nok .... til å være tran xD
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Akkurat nå, Fenrir skrev: Hmm, den virket grei nok .... til å være tran xD Da er den grei Du hadde kjent det om den var harsk..for å si det sånn. Anonymkode: 83ce7...d86
Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er den grei Du hadde kjent det om den var harsk..for å si det sånn. Anonymkode: 83ce7...d86 Takk for hjelpen =^-^=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå