Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden hen, så poster den her.

Jeg drømmer ofte helt syke drømmer. I natt hadde jeg en syk drøm. Drømte først jeg gikk på en åker, så kom en ku gående mot meg. Hodet på kuen var hodet til Snopp Dog. Han sa "Am gonna kill you bitch!" Så fikk han kastet meg ned i bakken og satt seg på meg så jeg ble kvalt. Så dro jeg og eksen min til India. Vi rodde til India.  Da vi kom fram,  så skulle vi ha en seremoni. De skulle kåre en konge og kanin. Han ble kongen og mamma (hun var visst og der) ble kaninen. Kaninen var kongens tjener. De flyttet inn på et palass og jeg måtte bo i en container. Så var jeg plutselig på en cruise båt og spilte trompet som underholdning. For noen drømmer :fnise: 

Hva drømte du i natt?

Anonymkode: 723f5...ecc

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte at jeg ble holdt til fange av flere dverger :(Satt bare bindt fast i et lite hjørne. Jeg ble reddet av broren min. Etter det dro vi spa. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Drømte at jeg spiste hummer, plutselig ble den levende og skulle spise meg i stedet.:sjokk:...Så våknet jeg.

Skrevet

Jeg drømte at jeg var forelska i 2 stk. samtidig. Han ene er en jeg har jobba med, som jeg synes er veldig kjekk. Han andre var en ukjent, han hadde tidligere jobbet som eksotisk danser. Jeg fant ut at siden han fra jobben hadde dame, og han ukjente hadde en fortid jeg ikke kunne leve med, så bestemte jeg meg for å holde meg til samboeren min i stedet :P 

Jeg har en anelse om hvor jeg hadde "inspirasjonen" min fra. :fnise: Han jeg jobba med ligner litt på Kili i Hobbiten som jeg nettopp har sett. Også har jeg nettopp sett en episode med "Millionær søker kjæreste". der et par hadde problemer siden dama ikke godtok at han tidligere hadde jobbet som eksotisk danser :P 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hodet på kuen var hodet til Snopp Dog. Han sa "Am gonna kill you bitch!" Så fikk han kastet meg ned i bakken og satt seg på meg så jeg ble kvalt. 

:skratte:  For et syn.

Anonymkode: ca493...091

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Drømte at jeg hadde verdens sykeste monobryn 😱 mener det var noe annet å men husker ikke 😅

Skrevet

Dette var i går natt.  Jeg og min søster var i et bryllup. Aner ikke hvem som giftet seg en gang. Men vi begynte å sloss på dansegulvet. Vi brakk armer og bein på hverandre. Blodet sprutet til alle kanter. Skikkelig dramatisk. Vi måtte gipse hele kroppen og ligge i en sykehusseng i en evighet :P

Anonymkode: ca493...091

• Liker 1
Skrevet (endret)

Artig å se at det ikke bare er jeg som har merkelige drømmer. I natt drømte jeg at jeg og samboern hadde campingvogn på en campingplass, fast for sommeren, og at vi hele tiden prøvde å bli en del av en kuuule gjengen der. Det var lissom en sammenspleisa "camping-klan", litt sånn typisk som du ser for deg at campingfolk er. Grilldress og flippfloppere. Og vi hang etter dem og prøvde alt vi kunne at de skulle syns vi var kule og akseptere oss i den "indre sirkelen". Og så kom sjefen dems, sjefen på campingplassen - og han var liten med hitlerbart og ridestøvler. Han var den kuleste av dem alle.

Er det nødvendig å si at jeg måtte riste på hodet mange ganger når jeg våkna...? Hva er det hjernen min driver med når jeg sover? Har forresten aldri vært på camping.

Endret av etnavn
  • Liker 3
Skrevet

Drømte at jeg plutselig hadde fått en sjelden sykdom ingen i hele verden hadde. Det syntes jeg var veldig rart. Det hadde noe med at jeg ikke kunne snakke tydelig og ordentlig. Skjedde masse mer også men husker ikke noe av det nå. 

Anonymkode: 2151f...429

Skrevet

Noe med NaboDama involvert...   :nori:

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømte jeg ble skikkelig forelsket i mannen til en venninne  (fyren er jo ikke min type i det hele tatt!) Så jeg sendte han brev i posten av alle ting, hvor jeg erklærte min kjærlighet for han. Jeg fikk brev tilbake om at han var lykkelig gift og han ikke var interessert. Da gikk jeg inn i en dyp depresjon og gråt hele dagen lang :grine: Så ble jeg sammen med mannen til kusina mi som heller ikke er min type. 

Anonymkode: 22f50...593

Skrevet

Drømte i natt jeg skulle ta et flyvende tog til hvor enn jeg skulle. Så drømte jeg at hele soverommet mitt var fult av biller og gresshopper :haar: 

Anonymkode: a62a2...42a

Skrevet

Husker ikke, men noe var det nok. 

Anonymkode: 56b1f...491

Gjest Belle âme
Skrevet

Hadde ein sær draum.

Eg gjekk ein skogsti med kvalpen til venninna mi, vi skulle ta buss til Bergen(?). 

Uansett då, så var eg stressa og gjekk inn på eit venterom. Der satt ei venninne av meg og ein fyr. I hendene hadde eg ein mobillader og ein anna ting. Eg spurde den fremmede fyren om han kunne ta sakene i sekken min. Han brukte så lang tid(5-10 sek) og eg hadde dårlig tid, så eg sa:"Åh, berre gløm det!" Så tok eg kvalpen og gjekk til busskuret. 

Då kom eg på:"Kanskje dette er ein draum? Så eg snudde meg til ein vegg og berre:"Her er eit speil!" For ei venninne av meg hadde sagt(Når eg var vaken) at du ser annleis ut i ein draum enn i det verkelege liv. Men det kom ingen speil. Så var ei venninne av meg der, men ho var fremmed? Så eg spurde om eg kunne låne mobilen hennar for å sjå meg sjølv i. Ho berre såg rart på meg og berre:"Hehe, nei?" 

Så gjekk eg ut av busskuret og sa:"No kjem bussen!" Men nei, så eg kan tydeligvis ikkje bestemme kva som skjer. 

Så kom han etter ei stund, og eg gjekk inn, satt meg fremst med ingen ved sida av meg. Så eg fann ut at eg skulle prøve å lese litt, sida ei venninne av meg hadde sagt at ingen greier å lese i ein draum. Så eg las merket på jakka mi(Bergans). Der stod det KOLLMANN. Eg tenkte at dette kunne ikkje vere riktig, så eg prøvde igjen. Då stod det BIKKKKKKKKKKKKKK. Så prøvde eg å sjå på handa mi, for det kan du tydeligvis heller ikkje. Vel, eg kunne sjå ho, men ikkje fingrane. Då snudde eg meg til sidemannen, som kom av ingensteds og skreik:"DETTE ER EIN DRAUM!" Eg hadde heller ikkje på meg sko.

Og ho bussjåføren var heilt mentalt sjuk. Ho berre:"Eg skulle ynskje eg kunne køyre utfor vegen og drepe dykk alle!!" 

Og det var mange folk i vegen ho berre køyrde over. Det er alt eg hugsa. 

Skrevet

I drømmen i natt fikk jeg roser levert på døren daglig. Jeg ante ikke hvem det var fra. Jeg ble veldig smigret og var fast bestemt på dette var min drømmemann. En dag sto det en gammel mann på 80 år på døren. Det var visst han som hadde sendt meg blomster og han fridde til meg. Jeg bare smalt igjen døren. Så våknet jeg og sovnet igjen. 

Neste drøm mistet jeg jobben og fikk ikke ny jobb. En nær venn av familien eide et sirkus. Jeg kunne jobbe som klovn der. Hvor jeg sjonglerte baller og unger kunne kaste tomater på meg :fnise: 

Anonymkode: 22f50...593

• Liker 3
Skrevet

Jeg drømte jeg var på sesjon. Fire stykker begynte plutselig å danse og de var skikkelig proffe og plutselig ble jeg valgt ut og måtte danse jeg også. Men siden jeg ikke var så proff kjørte jeg min egen greie men jeg greide meg heldigvis fint.

Så måtte vi stå på linje og spurte når sjefene der ropte løp. Jeg løpte ganske raskt og var en av de første i linjen til målet. Da fikk jeg plutselig utdelt en blå stor playmo baseballhjelm og ble valgt ut til å lede et lag for å bygge en liten bro litt senere. 

Så skjedde det ett eller annet jeg ikke husker men så ble jeg igjen valgt ut, denne gangen av en annen sjef der som ikke hadde vært der tidligere, til å være leder for å bygge en vei med et annet lag. Denne gangen fikk jeg en grønn playmohatt. Så våknet jeg. :klo:

Anonymkode: 2151f...429

• Liker 1
Skrevet

Så mange syke drømmer :fnise: 

Drømte jeg og en kamerat skulle på byen. Vi endte opp på en russisk bar,  hvor det satt noen halvfeite og gamle russere og drakk Wisky. Så skulle vi ha lotteri. Som var kveldens underholdning. jeg vant en svær bamse (nesten større enn meg) og måtte bære den rundt i hele byen. Så fikk jeg se en gatespiller og begynte å kline vilt med han. Endte med vi gikk bak et skur og hadde sex. Bamsen var sporløst forsvunnet og jeg ble helt panisk. Så vi gikk rundt og lete etter bamsen. 

Skrevet

Haha, jeg drømte pappa hadde bygget et svært langt rør. Jeg sto på toppen av dette lange røret å prøvde å fange måker til middag :sprettoy:Jeg fikk ingen måker og pappa ble kjempe sur. Jeg måtte stå der helt til jeg fikk fanget en måke. Så gikk jeg ute i skogen og hadde på meg en sekk med masse stein i. Jeg kom til en forlat hytte og ble boende der.

• Liker 1
Skrevet

At jeg spiste kalkun, pussig nok...

• Liker 1
Skrevet

Vi har en skikkelig ukoselig kvinne som nabo og i natt så drømte jeg at hun hadde en liten sønn, ca 1 år gammel. Han var ute og lekte i bakgården alene og det hadde regnet så mye at det var flom der. Vannet var 40-50 cm dypt og han hadde en diger lastebil som stod ute i vannet og gikk for å leke med den. Han ramlet og ble liggende under vannet

Jeg kom akkurat hjem da og fikk dradd ham opp av vannet, og fikk ristet liv i ham. Tror han hadde ligget der omtrent ett minutt. Jeg stod med ham i armene og ringte ambulanse. Da kom moren hans og kjeftet rasende på meg og spurte hva i all verden jeg holdt på med. Jeg forklarte hva som hadde skjedd og hun ble en smule blidere da hun forstod at jeg hadde berget livet til sønnen hennes. 

Anonymkode: 56b1f...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...