AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Hei, noen forslag på nettbutikker? Har til nå handlet bare på HM.com, det er såpass billig og klærne holder greit til barna vokser ut av dem. Hvilke andre steder kunne vært verdt å handle inn klær på? Anonymkode: 42ab6...eeb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Finn.no. Mange selger nesten ubrukte klær til en billig penge. Har selv handlet av flere, og blir like fornøyd hver gang. Nå begynner vår i barnehage, og da er det greit å ha litt ekstra. Særlig Hust&Claire er utrolig god kvalitet på, og selges rimelig brukt (ser ofte nytt ut). Pluss at en sparer miljøet Anonymkode: 3923d...93f 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Hei! Polarn O Pyret og Ellos er de jeg pleier å handle klær på på nett. Anonymkode: 61e79...a92
kissmet Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Hei, Det er alltid så deilig å finne barneklær til gode priser som er på høyde med de rådyre merkevarene. babysmile.no jollyroom.no boozt.com ....
hobbykokken Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 På Thursday, February 16, 2017 den 20.55, AnonymBruker skrev: Hei! Polarn O Pyret og Ellos er de jeg pleier å handle klær på på nett. Anonymkode: 61e79...a92 Jeg har lenge syns at polar o pyret har mye fint, men var innom en av butikker dems, syns det så ut som klærne var veldig store i str? ! Erfaring? ?
hobbykokken Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Petterpia.com har ofte salg! Av kjedebutikkene liker jeg hm, kappahl, cubus (nupper litt fort). Lindex har mye fint de også! Epleskrinet.no har litt mer eksklusive ting, men ofte salg. Miinto er bra å.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 KappAhl Lindex Knerten og Karoline Småungene Polarn O. Pyret Reima Anonymkode: dd330...daa
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 2 timer siden, hobbykokken skrev: Jeg har lenge syns at polar o pyret har mye fint, men var innom en av butikker dems, syns det så ut som klærne var veldig store i str? ! Erfaring? ? Hei. Jeg har ikke kjøpt så store mengder med klær fra dem, bare noen, men har aldri tenkt på at de er verken for store eller små i størrelsen. Om du er usikker, så er det bare å bruke åpent kjøp-muligheten (prøv klærne på barnet mens prislappen fortsatt er på). Anonymkode: 61e79...a92
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 Snuppelus og Guttelus handler jeg ofte på. De har ofte salg også! 😊👍 Anonymkode: d23d4...009
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #10 Skrevet 18. februar 2017 Vi bruker Ellos mye. Det er ofte kampanjer (25% på vintertøy, 30% på barnetøy osv) og man får masse tilbud og rabattkoder, og man kan få mange skikkelige kupp der. Til full pris er det ikke så ulikt H&M o.l. i pris, men når man får f.eks Viking overgangssko til 300 kr (800 full pris) eller Reima-dress til 500 kr pga rabattkoder så er det topp. Anonymkode: 1b95a...7bc
Teddi Skrevet 18. februar 2017 #11 Skrevet 18. februar 2017 Zalando.no har jo klær i alle prisklasser. Ellos, jollyroom, barnas hus, P.o.p, er ganske bra. Ellers er det mye fint på Lindex og KappAhl. Nameit.com er helt super! Cubus finnes jo, men syntes ikke de er spesielt flinke på barn som er over baby-stadiet.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #12 Skrevet 18. februar 2017 Kidsbrandstore har gode klær:-) Anonymkode: 176a6...1fb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #13 Skrevet 19. februar 2017 På 18.2.2017 den 11.49, hobbykokken skrev: Jeg har lenge syns at polar o pyret har mye fint, men var innom en av butikker dems, syns det så ut som klærne var veldig store i str? ! Erfaring? ? Ja, jeg synes de er store i str! Anonymkode: 0ed8c...8ac
Zienna Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 På 16.02.2017 den 20.25, AnonymBruker skrev: Finn.no. Mange selger nesten ubrukte klær til en billig penge. Har selv handlet av flere, og blir like fornøyd hver gang. Nå begynner vår i barnehage, og da er det greit å ha litt ekstra. Særlig Hust&Claire er utrolig god kvalitet på, og selges rimelig brukt (ser ofte nytt ut). Pluss at en sparer miljøet Anonymkode: 3923d...93f Det samme gjør jeg, og har bare gode erfaringer. Er veldig overrasket over hvor god kvalitet som selges svært billig. Ulempen er at man ikke kan bytte, om størrelsen ikke passer. Fordelen er at man kan spørre, og min erfaring er at alle er veldig imøtekommende. Jeg har aldri bommet. Jeg har kjøpt to sett vinterdresser til de minste barnebarna til 350-400 kr per stk. Flere ullundertøy til 150 kr pr sett. Vinterjakker og -vinterbukser, votter og vinterluer. Juleklær til dem begge. Nå ser jeg etter todelte slalomdresser til begge. Når barnebarnas klær er for små, så får jeg dem overlevert fra pappaen. Vasker og ser over dem, og legger dem ut for salg på finn.no. Gjenbruk er flott!
student86 Skrevet 13. mai 2019 #15 Skrevet 13. mai 2019 På 19.2.2017 den 22.50, Zienna skrev: Det samme gjør jeg, og har bare gode erfaringer. Er veldig overrasket over hvor god kvalitet som selges svært billig. Ulempen er at man ikke kan bytte, om størrelsen ikke passer. Fordelen er at man kan spørre, og min erfaring er at alle er veldig imøtekommende. Jeg har aldri bommet. Jeg har kjøpt to sett vinterdresser til de minste barnebarna til 350-400 kr per stk. Flere ullundertøy til 150 kr pr sett. Vinterjakker og -vinterbukser, votter og vinterluer. Juleklær til dem begge. Nå ser jeg etter todelte slalomdresser til begge. Når barnebarnas klær er for små, så får jeg dem overlevert fra pappaen. Vasker og ser over dem, og legger dem ut for salg på finn.no. Gjenbruk er flott! For en snill bestemor og mor du er😊 1
Zienna Skrevet 13. mai 2019 #16 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, student86 skrev: For en snill bestemor og mor du er😊 Takk, det var fint sagt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå