Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt universitet i Stavanger, og jeg tenkte å søke studentbolig men jeg aner ikke hvilket område som er best.. Jeg skal gå på universitetet i Stavanger så helst i nærheten av det og ikke i nærheten av de andre universitetene i stavanger som folkeuniversitetet osv.. Noen som har erfaring med å dele kjøkken med andre? eller er det best å ha eget lite kjøkken i hybelen? Håper noen kan komme med tips :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på Bjergsted og har et lite hybelkjøkken og bad for meg selv. Det ligger i byen, så er ganske langt fra campus men det gjør ingenting for meg. Campus er ganske øde, og det er lite som skjer der på kveldstid. Mye bedre å bo i byen og ha all slags tilbud i umiddelbar nærhet, syns jeg :) 

Anonymkode: fda2e...ca4

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor på Bjergsted og har et lite hybelkjøkken og bad for meg selv. Det ligger i byen, så er ganske langt fra campus men det gjør ingenting for meg. Campus er ganske øde, og det er lite som skjer der på kveldstid. Mye bedre å bo i byen og ha all slags tilbud i umiddelbar nærhet, syns jeg :) 

Anonymkode: fda2e...ca4

Takk for svar :) jeg har tenkt til å trene en del og sånt så jeg vet ikke om det kanskje lønner seg å bo nær skolen.. har samtidig så skal jeg prøve å skaffe meg jobb i byen 🙈

Skrevet

Bor også på Bjergsted i samme type hybel som den anonyme brukeren over(kanskje vi bor vegg til vegg:fnise:), og er veldig fornøyd! Går på "vanlige" uis jeg også, og må ta to busser for å komme der. Synes det funker ganske greit, selvom det av og til er litt forsinkelse på bussen og slikt. Trener også på senteret til sis som ligger ved skolen :) Når det kommer til andre studentboliger har jeg bare "erfaring"(vært på besøk) i jernalderveien og sørmarka studentboliger. I jernalderveien bor man i dublett, der man deler bad/gang med en person, og kjøkken med flere. Veeeldig små rom, og synes det er ganske triste ganger og trapper og sånt. Har og hørt at folk synes det er irriterende å dele kjøkken med så mange. Sørmarka studentboliger er derimot ganske fine og nye! Er rett ved skolen. Samtidig er disse rommene litt mindre enn de på Bjergsted, da jeg har plass til både seng og sofa(noe som er greit om man skal ha besøk), mens der ser det ut som man må velge en av delene. 

Anonymkode: d37e6...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...