Gå til innhold

Tips til filmer/serier man kan se sammen med mannen??

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

Virker som mange par har visse serier de følger med på sammen, og jeg har tenkt at det skal jeg og mannen også starte med ;)  M

Problemet er bare å enes om filmer eller serier som kan fenge begge. Mannen er typisk mann, elsker tydeligvis å se action (dvs skyting, knivstikking, bråk, bilkjøring i stor fart, og generell vold på film), mens jeg er veldig lite fan av alt dette. små doser går bra. Han liker også sci-fi og litt sånn fantasy-aktige greier, som jeg synes er mest tull (men jeg har sett litt på game of thrones m ham). Jeg liker dramaer, som han gjerne vil synes er kjedelig, MEN jeg har kommet til at thrillere er der vi kan møtes.. Gjerne såkalt psykologiske thrillere. Evt bare vanlige spenningsserier.. vi likte begge Lost go Prison break, fx, da de gikk på tv.

Tips? 

Endret av Gemini7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serier som min mann og jeg har sett sammen: 

Sons Of Aanarchy

Homeland

Americans

Marco Polo

Johan Falk

Designated survivor

Outland

Skrevet

Har begynt på en ny på HBO: Taboo, drama men mørk nok for gubben

Skrevet

Det er ikke thrillere, men godt mulig dere begge vil like disse: Breaking Bad (!!!), The Fall, Homeland

Anonymkode: 8af64...e1d

• Liker 1
Skrevet

The fall,Top of the lake,Fargo,

Skrevet

Revenge?

Anonymkode: d9771...c20

Skrevet

Outsiders er flott. Fantastiske karakterer,dog ikke direkte en thriller😊

Skrevet

Weeds,  westworld, the100, revolution

Anonymkode: e0f21...111

Skrevet

Vi har Netflix og da ser vi Elementary, Breaking bad, Sherlock og The Ranch.

Skrevet

Legion! Har bare sett første episode (og så har det bare kommet to foreløpig), men den virket veldig spennende.

Skrevet
På 2/16/2017 den 9.26, Gemini7 skrev:

Virker som mange par har visse serier de følger med på sammen, og jeg har tenkt at det skal jeg og mannen også starte med ;)  Mannen har sittet mye på pc og sett netflix med headset i lang tid og vi har nå kjøpt chromecast så vi kan se fra pc til tv- sammen.. Litt mer sosialt.

Problemet er bare å enes om filmer eller serier som kan fenge begge. Mannen er typisk mann, elsker tydeligvis å se action (dvs skyting, knivstikking, bråk, bilkjøring i stor fart, og generell vold på film), mens jeg er veldig lite fan av alt dette. små doser går bra. Han liker også sci-fi og litt sånn fantasy-aktige greier, som jeg synes er mest tull (men jeg har sett litt på game of thrones m ham). Jeg liker dramaer, som han gjerne vil synes er kjedelig, MEN jeg har kommet til at thrillere er der vi kan møtes.. Gjerne såkalt psykologiske thrillere. Evt bare vanlige spenningsserier.. vi likte begge Lost go Prison break, fx, da de gikk på tv.

Tips? 

Mange voksne par ser dette sammen: 

- Suits

- Tornefuglene

- Dynastiet

- Falcon Crest

- Dallas

Anonymkode: 00bcf...b96

Gjest Gemini7
Skrevet

Topp- takk for mange tips!! :)

Tror ikke Tornefuglene, dynastiet etc er noe for mannen altså, men her har vi mye annet å velge i :)

Skrevet

Leathal weapon, revenge,  walking dead.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...