AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Denne siden har i utgangspunktet en flott agenda. De ønsker en bedre eldreomsorg. Det som er synd med denne siden (som snart har 80 000 følgere) er at de ikke takler konstruktiv kritikk, og forsøk på nyansering. Jeg prøvde å delta i en debatt der inne, samt at jeg roste en annen FB-side på deres side det flotte arbeidet de gjør, men at Verdig Eldreomsorg var skeptisk til arbeidet deres og kom med noen påstander jeg ville ha bekreftet eller avkreftet. Det endte med at Verdig Eldreomsorg slettet meg, samt alle mine kommentarer der inne. Dette skrev jeg på den andre siden, og de ble rasende både i kommentatorfeltet, og de sendte meg også private meldinger med spørsmål om hvem jeg var og at jeg ikke gagnet de eldre. Begge admin var på meg som en hauk. I etterkant av dette utspillet fikk jeg flere PM fra andre som også hadde blitt blokkert og slettet fra denne siden Verdig Eldreomsorg. Er det andre som har erfaringer med denne siden? Og hvordan de opererer? Anonymkode: ea82e...50f
AnonymSjiraff Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 (endret) Sier seg selv at man ikke ønsker en saklig diskusjon på en støtteside. Er selv med i "Vi som ønsker Pepsi Twist tilbake" og da skriver jeg selvsagt ikke på siden deres: "Man kan jo bare ta sitronsaft oppi Pepsien selv og det smaker faktisk bedre med fersk sitron enn den kunstige sitronen de bruker i Pepsi Twist. PS Man kan også bruke Coca Cola i stedet for Pepsi da folk ikke smaker forskjell ved blindtest. " Endret 16. februar 2017 av AnonymSjiraff 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 17 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Sier seg selv at man ikke ønsker en saklig diskusjon på en støtteside. Er selv med i "Vi som ønsker Pepsi Twist tilbake" og da skriver jeg selvsagt ikke på siden deres: "Man kan jo bare ta sitronsaft oppi Pepsien selv og det smaker faktisk bedre med fersk sitron enn den kunstige sitronen de bruker i Pepsi Twist. PS Man kan også bruke Coca Cola i stedet for Pepsi da folk ikke smaker forskjell ved blindtest. " Vel, de har mange som debatterer, men kun på sidens premisser. Og de er også selv ivrige på å få fremmet sin agenda i presse og blant politikere. Anonymkode: ea82e...50f
AnonymSjiraff Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, de har mange som debatterer, men kun på sidens premisser. Og de er også selv ivrige på å få fremmet sin agenda i presse og blant politikere. Anonymkode: ea82e...50f Forstår det er frustrerende, men det er sånn ting er i støttegrupper og interesseorganisasjoner. De er der ikke for å ha en åpen debatt om temaet, men for å fremme et bestemt syn og det synet er bestemt av gruppen som kontrollerer organisasjonen. Endret 16. februar 2017 av AnonymSjiraff 2
Gjest Emera Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Det ser ut som om hensikten med mange av disse gruppene er å oppfylle enkelte menneskers diktatordrøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå