Gjest Karius Skrevet 9. desember 2004 #1 Del Skrevet 9. desember 2004 Er det noen som vet hva man kan gjøre for å begrense blødning under mensen? skal på julebord i morgen hm hm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #2 Del Skrevet 9. desember 2004 Du kan jo utsette mensen med Primolut-N men dette er et reseptbelagt middel som du må ta minst 3 dager før mensen. Når den først har begynt er det nok lite du kan gjøre, noen mener at å få orgasme gjør at du blir raskere ferdig med blødningene men dette er nok for variabelt til å presentere det som et råd som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2004 #3 Del Skrevet 9. desember 2004 Nei, det er lite du kan gjøre med det. Og alkohol gjør at du kan blø mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunky Dory Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Ei vennine sa en gang at når hun drakk mye appelisnjuce så hadde hun bare mensen i tre dager mens hun ellers hadde i fem dager. Har aldri prøvd det selv.. Og nå lurer jeg i grunn på hvorfor. Det skal skjekkes neste mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg trener hvis jeg vil bli fort ferdig med mensen, da kommer alt raskere ut,...(Storengjøring har samme effekt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå