AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Med inspirasjon i en annen tråd. Begynte jeg å lure på dette: er det ulovlig å ha et hus uten gardiner om der er innsyn? Kan man bli anmeldt for blotting fordi man ikke vil ha/har råd til gardiner? Anonymkode: 3ef4c...57f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Man vet vel kanskje aldri helt om det er innsyn, og det hender at man glemmer å trekke for gardinene f.eks. Jeg har utvendig persienne som naturligvis går opp automatisk når det blåser, så det hender at jeg våkner om morgenen og skrur på lyset inne når det er mørkt ute og går bort for å finne klær splitter naken før jeg oppdager at persiennen er oppe og prøver å gjemme meg . Uheldigvis dekker vinduene hele veggen så det er ikke helt enkelt å gjemme seg. Har ikke så mye innsyn, men det kan vel skje at noen kan se inn likevel. Har ikke blitt anmeldt for blotting enda Anonymkode: fb997...0d0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Om du går normalt rundt i huset, nei. Om du derimot stiller deg opp naken i vinduet, og viser frem alt du har å bjuda på, da kan du bli tatt for blotting. De skiller på om du bevisst viser deg frem, eller om du oppfører deg "normalt" i egen heim. Anonymkode: d335a...c95 1
WubWub Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Nei det er ikke ulovlig. Jeg pleier være naken i stua på morgenen selv. Det er derimot ulovlig å blotte seg i vindu
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 En sak i Oslo for noen år siden. En mann satt på kontoret og "forlystet" seg alene. Vsr vel så hissig at han glemte det var mørkt ute, og lys på kontoret. Og mulighet til innsyn. Joda, politi kom. Var noen damer som hadde sett det. De ringte politi. Hvor mye er det nødvendig å se?du kan gå forbi. Ikke så lenge en mann holder på. Han ble dømt for usømmelig adferd. Snu det. Om det hadde vært en dame, så tipper jeg ingen hadde ringt Anonymkode: 519f6...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå