AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hvis du har følt på et tidspunkt under datingen at du ikke har de rette følelsene og derfor avsluttet det. Har du noen gang kjent at det var feil, angret og tatt kontakt igjen?☺ Anonymkode: 53c15...a3b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Har vurdert det. Men for min del var det gått så lang tid siden jeg avsluttet det, at det føltes feil å gjenoppta kontakten; da måtte jeg vært ganske så sikker på at det var riktig for å ikke såre en gang til. Jeg var ikke sikker nok på at det kom til å bli bedre denne gangen, men har tenkt en del på vedkommende i etterkant. Anonymkode: 5dc58...969
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vurdert det. Men for min del var det gått så lang tid siden jeg avsluttet det, at det føltes feil å gjenoppta kontakten; da måtte jeg vært ganske så sikker på at det var riktig for å ikke såre en gang til. Jeg var ikke sikker nok på at det kom til å bli bedre denne gangen, men har tenkt en del på vedkommende i etterkant. Anonymkode: 5dc58...969 This Anonymkode: 153f6...256
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Ja, har både dumpet, angret en gang, og opplevd det samme mot meg minst 3 ganger. Menn som har dumpet meg, men prøver å komme tilbake når det har gått en tid.... - som han jeg bor med nå på 15. året Anonymkode: 6fc78...d71 2 1
Hulderen Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Nei, jeg har aldri angret etter at jeg har gjort det slutt med noen, bare følt lettelse. Men jeg har opplevd en gang at en som gjorde det slutt med meg kom og ville ha meg tilbake. Det fikk han ikke, såpass stolthet hadde jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: This Anonymkode: 153f6...256 Men hva ville dere tenkt hvis personen dere dumpet, tok kontakt etter en stund for å høre hvordan det går? Og i realiteten se om det var noen interesse. Ville det virket helt desperat? Anonymkode: 53c15...a3b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva ville dere tenkt hvis personen dere dumpet, tok kontakt etter en stund for å høre hvordan det går? Og i realiteten se om det var noen interesse. Ville det virket helt desperat? Anonymkode: 53c15...a3b Nei. Det kommer selvsagt an på hva slags personer dere er, men jeg har ingen grunn til å tenke noe slikt om de jeg har hatt i livet mitt, da ingen av de er desperate. Vi har andre problemstillinger og utfordringer. Anonymkode: 153f6...256
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva ville dere tenkt hvis personen dere dumpet, tok kontakt etter en stund for å høre hvordan det går? Og i realiteten se om det var noen interesse. Ville det virket helt desperat? Anonymkode: 53c15...a3b Hvor lenge etterpå er det snakk om? Kommer an på hvorfor det ble slutt. Ville ikke tenkt desperat, da. Sier det samme som hun/han over meg, eksen min er ikke desperat så jeg hadde ikke tenkt sånn om eksen min. Og det må være lov å ta kontakt etter brudd, med mindre det er snakk om grovt utroskap, vold eller annen gærn oppførsel. Hvis dere er normale mennesker, så bør du tenke normal oppførsel. Normal oppførsel for min del, om jeg fikk en slik sms, hadde vært at personen enten vil ha et vennskap eller sjekke ut om følelsene fortsatt er der. Ingen av delene er "gærnt" Anonymkode: 15cd7...263
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #9 Skrevet 16. februar 2017 Man dumper vel strengt tatt ingen etter 4-5 dater. Da sier man på en rolig og pen måte at man dessverre ikke tror dette er det rette. Tviler på at noen blir særlig skuffa over det. Å dumpe noen er et negativt ladd ord og kan heller forklares med for eksempel hvis man har vært i et forhold en stund og kanskje finner ut at partner har vært utro eller lignende. Da kan det kanskje være ok å rett og slett dumpe. Som søppel. Søppelet dumper man på dynga. Om man etter en tid sammen skjønner at dette allikevel ikke var det rette for en, setter man seg ned med vedkommende og tar en ordentlig prat. Utfallet kan da bli at det ender opp med å bli slutt. Anonymkode: bbdc9...dab
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #10 Skrevet 16. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det kommer selvsagt an på hva slags personer dere er, men jeg har ingen grunn til å tenke noe slikt om de jeg har hatt i livet mitt, da ingen av de er desperate. Vi har andre problemstillinger og utfordringer. Anonymkode: 153f6...256 Anonymkode: bbdc9...dab
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #11 Skrevet 16. februar 2017 Hvorfor er du redd for å virke desperat? Anonymkode: bbdc9...dab
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #12 Skrevet 16. februar 2017 Ikke direkte. Men jeg avsluttet med en engang hvor jeg var usikker på om det egentlig var noen ytre omstendigheter som gjorde at jeg følte det ikke var helt riktig (rundt meg altså). For han var egentlig perfekt på veldig mange måter. Jeg holdt derfor muligheten litt åpen for å kunne ta kontakt om det føltes riktig når jeg hadde fått ryddet opp i de andre tingene. Men det gikk såpass lang tid at det ikke føltes naturlig. Og så møtte jeg en annen, og da fant jeg fort ut at han andre definitivt ikke var riktig for meg. Anonymkode: d0364...f1b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #13 Skrevet 16. februar 2017 Han forrige jeg datet håpet jeg skulle komme tilbake, for han avsluttet det pga andre ting som skjedde i livet sitt, ikke meg. Sa at han kunne ta kontakt senere om han ville. Det gjorde han selvsagt ikke, og jeg så han med en annen jente et par måneder senere. Så ikke gå rundt og håp at en tidligere flørt kommer tilbake, da kan du gå glipp av så mye annet. Anonymkode: a5f8f...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå