Gå til innhold

Jeg e SÅ stygg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå til innhold

Jeg er så stygg at jeg ikke engang tør å se meg selv i speilet, og er såååå langt unna som det er mulig å ligne på en Victoria Secret-modell. Folk hadde omkommet av vemmelse og sjokk hadde de sett meg. :grine:

INGEN menn prøver seg på meg, ikke en gang naboens løsaktige bikkje - den løper hylende vekk hver gang den ser meg... :grine:

Mennene blir sååå plutselig slemme, , selv de snilleste lammene blir slemme, ja rett ut onde. :grine:

Jeg får ikke hva som helst av jobb, det eneste jeg får til er en toalett-vasker, og da på en bortgjemt pub langt inne i ødemarka... :grine:

Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for stygge, stygge jenter og da ikke i positiv forstand... :grine:

Og jentene, de føler seg aldri truet av meg, de ler av meg, men de reagerer da motsatt av mennene. Plutselig, når de finner det for godt, er de kjempehyggelige og sååå snille. Selv de slemme blir snille som lam, og selvfølgelig er det en baktanke med det - det er jo fint at de får fremhevet sine bedre sider, selv de stygge jentene, når de har meg ved sin side. Selv eldre, inntørkende rosiner liker meg, enda de egentlig ikke liker unge jenter på grunn av den trusselen vi vanligvis utgjør overfor dem, men ikke jeg... :grine:

Så spørsmålet mitt er....Du som er jente, hva skal til før du blir sjalu på en som meg? :grine:

Anonymkode: 88182...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lynnet på deg som skremmer meg i hvertfall..

• Liker 6
Skrevet

Gå til innhold?

Anonymkode: 3d684...fda

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til innhold

Jeg er så stygg at jeg ikke engang tør å se meg selv i speilet, og er såååå langt unna som det er mulig å ligne på en Victoria Secret-modell. Folk hadde omkommet av vemmelse og sjokk hadde de sett meg. :grine:

INGEN menn prøver seg på meg, ikke en gang naboens løsaktige bikkje - den løper hylende vekk hver gang den ser meg... :grine:

Mennene blir sååå plutselig slemme, , selv de snilleste lammene blir slemme, ja rett ut onde. :grine:

Jeg får ikke hva som helst av jobb, det eneste jeg får til er en toalett-vasker, og da på en bortgjemt pub langt inne i ødemarka... :grine:

Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for stygge, stygge jenter og da ikke i positiv forstand... :grine:

Og jentene, de føler seg aldri truet av meg, de ler av meg, men de reagerer da motsatt av mennene. Plutselig, når de finner det for godt, er de kjempehyggelige og sååå snille. Selv de slemme blir snille som lam, og selvfølgelig er det en baktanke med det - det er jo fint at de får fremhevet sine bedre sider, selv de stygge jentene, når de har meg ved sin side. Selv eldre, inntørkende rosiner liker meg, enda de egentlig ikke liker unge jenter på grunn av den trusselen vi vanligvis utgjør overfor dem, men ikke jeg... :grine:

Så spørsmålet mitt er....Du som er jente, hva skal til før du blir sjalu på en som meg? :grine:

He he. Du er morsom. Lenken din virker ikke. :forvirret: 

Nei altså, når folk skal tulle så tull ordentlig, slik at folk faktisk tror på det... 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Tips: Kan du ikke melde deg på bli ny - program om du er så heslig?

Hvis jeg skulle blitt misunnelig måtte du ha hatt minst 20mill på bok :)

Anonymkode: 2ded4...17f

Skrevet
11 minutter siden, Macro skrev:

Det er lynnet på deg som skremmer meg i hvertfall..

Hvordan kan du vite at ts har et lynne som er skremmende? Kan du se det på måten folk skriver?
Kan man lese tonefall og oppførsel i skrift? Nei. :riste: 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips: Kan du ikke melde deg på bli ny - program om du er så heslig?

Sitat

AnonymBruker

• .
  •  
  • AnonymBruker
  • Anonym
  •  3 583 799  5 285 767
  • Kjønn: Ikke viktig

Gå til innhold

Jeg er så stygg at jeg ikke engang tør å se meg selv i speilet, og er såååå langt unna som det er mulig å ligne på en Victoria Secret-modell. Folk hadde omkommet av vemmelse og sjokk hadde de sett meg. :grine:

INGEN menn prøver seg på meg, ikke en gang naboens løsaktige bikkje - den løper hylende vekk hver gang den ser meg... :grine:

Mennene blir sååå plutselig slemme, , selv de snilleste lammene blir slemme, ja rett ut onde. :grine:

Jeg får ikke hva som helst av jobb, det eneste jeg får til er en toalett-vasker, og da på en bortgjemt pub langt inne i ødemarka... :grine:

Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for stygge, stygge jenter og da ikke i positiv forstand... :grine:

Og jentene, de føler seg aldri truet av meg, de ler av meg, men de reagerer da motsatt av mennene. Plutselig, når de finner det for godt, er de kjempehyggelige og sååå snille. Selv de slemme blir snille som lam, og selvfølgelig er det en baktanke med det - det er jo fint at de får fremhevet sine bedre sider, selv de stygge jentene, når de har meg ved sin side. Selv eldre, inntørkende rosiner liker meg, enda de egentlig ikke liker unge jenter på grunn av den trusselen vi vanligvis utgjør overfor dem, men ikke jeg... :grine:

Så spørsmålet mitt er....Du som er jente, hva skal til før du blir sjalu på en som meg? :grine:

Hvis jeg skulle blitt misunnelig måtte du ha hatt minst 20mill på bok :)

Anonymkode: 2ded4...17f

Jeg la til sitatet i ditt sitat. Skjønner ikke de fleste på kg at noen troller (tuller?). :P 
"De snilleste lam blir slemme og det er menn også", skriver ts. Ingenting av det som skrives gir noen mening egentlig og det ser ut til at det er skrevet av en unge.

Ja ja... :vetikke: 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Hvorfor har du kopiert en tråd fra 2012?

Anonymkode: 3d684...fda

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hvordan kan du vite at ts har et lynne som er skremmende? Kan du se det på måten folk skriver?
Kan man lese tonefall og oppførsel i skrift? Nei. :riste: 

Jeg klarer å lese det. 

Skrevet
1 time siden, Macro skrev:

Jeg klarer å lese det. 

Ok. Hvordan finner du ut av det? :) 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, fuglekvitter__ skrev:

Ok. Hvordan finner du ut av det? :) 

Du må være jævla naiv og dårlig menneskekjenner.

Skrevet

Søk hjelp. Det ser ut som om du har BDD

Anonymkode: b4582...66d

Skrevet
9 timer siden, Macro skrev:

Du må være jævla naiv og dårlig menneskekjenner.

Nei, ikke i det hele tatt, men hvis du leser innlegget så er det rotete og meningløst, også har jeg funnet ut av at det å kunne vite noe om en bruker (et menneske) på kg er nærmest umulig annet enn hva de oppgir om seg selv. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...