Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forventer dere av frisøren når dere betaler for (dame)klipp med styling? :vetikke: Bodde flere år i Oslo, og min faste frisør slapp meg aldri ut døra uten at håret ble glattet, krøllet, etc.. Nå har jeg flyttet tilbake til "bygda", og opplever at styling innebærer å sitte en halvtime under hårtørkeren. Det er riktignok avslappende, men jeg vil jo heller bli fin på håret. 

Synes kanskje det er litt drøyt å betale 600-900 kroner for 10 minutter med hårvask og 10 minutter med stuss. Når jeg booker en time på 60 minutter forventer jeg jo litt mer valuta for pengene. Er det slik at jeg må BE om å se anstendig ut på håret når jeg forlater salongen? Krøllene mine ser bestandig uflidde ut etter å ha blitt herja med av andre.  

Er jeg bare bortskjemt og kravstor, eller bør jeg forvente litt mer? Sist ba jeg lærlingen som klipte meg om å rette håret mitt, for jeg så ut som Monica Geller i Barbados. Men da følte jeg meg selvfølgelig skikkelig frekk etterpå. :P  

Betaler forresten ikke noe mindre her enn i Oslo, og har prøvd meg på forskjellige salonger både i nærmeste by og tettsted.

Anonymkode: ebf78...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...