QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Når bestevenn har bestemt seg for å behandle meg med silent treatment. Har ikke noen å snakke med om hverdagsbekymringer, tanker, I-landsproblemer og menn. Han har holdt på i nesten 2 uker nå 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Du kan vel sitte her på kvinneguiden og skravle med oss da! Anonymkode: 7ab91...201 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2017 Ja kan det Jeg sitter å venter på en hilsen fra en spesiell person, men sier til meg selv "Den som venter på noe godt, venter forgjeves" Ikke noe tro på at jeg får det. Får nesten lyst til å skrive "fgkjgkfdjlffgkljgkf" og så "Oida jeg vaska tastaturet, sorry" hehehe. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 4 minutter siden, Evilposelos skrev: Ja kan det Jeg sitter å venter på en hilsen fra en spesiell person, men sier til meg selv "Den som venter på noe godt, venter forgjeves" Ikke noe tro på at jeg får det. Får nesten lyst til å skrive "fgkjgkfdjlffgkljgkf" og så "Oida jeg vaska tastaturet, sorry" hehehe. Bare gjør det! Hva har du å tape på det? Anonymkode: 0f99e...9f9
fiole Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 9 minutter siden, Evilposelos skrev: Når bestevenn har bestemt seg for å behandle meg med silent treatment. Har ikke noen å snakke med om hverdagsbekymringer, tanker, I-landsproblemer og menn. Han har holdt på i nesten 2 uker nå Kanskje har bestevennen din forstått at han er MER enn bestevennen din. (HM!!!! Eg liker henne mer enn en venninde)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare gjør det! Hva har du å tape på det? Anonymkode: 0f99e...9f9 Tør ikke hehe 1 minutt siden, fiole skrev: Kanskje har bestevennen din forstått at han er MER enn bestevennen din. (HM!!!! Eg liker henne mer enn en venninde) Nei, jeg fridde til han 2 ganger før det skjedde, han sa nei . Sendte han også en a4 side med hjerter Intern humor vel å merke, men jeg vet med sikkerhet at han ikke er forelska i MEG. Han er nemlig forelska i en annen
LoneWolf Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, Evilposelos skrev: Tør ikke hehe Nei, jeg fridde til han 2 ganger før det skjedde, han sa nei . Sendte han også en a4 side med hjerter Intern humor vel å merke, men jeg vet med sikkerhet at han ikke er forelska i MEG. Han er nemlig forelska i en annen Du kan ikke vite at han ikke liker deg bare fordi han liker en annen Det kan godt hende at han liker deg, men han også tør ikke å si noe, så det er jo bare å prøve! Du taper sansynligvis ingenting på det! 1
fiole Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 4 minutter siden, Evilposelos skrev: Tør ikke hehe Nei, jeg fridde til han 2 ganger før det skjedde, han sa nei . Sendte han også en a4 side med hjerter Intern humor vel å merke, men jeg vet med sikkerhet at han ikke er forelska i MEG. Han er nemlig forelska i en annen Då må du iallefall ringe han, vennskap, for alt det gjelder...(sos)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2017 26 minutter siden, LoneWolf skrev: Du kan ikke vite at han ikke liker deg bare fordi han liker en annen Det kan godt hende at han liker deg, men han også tør ikke å si noe, så det er jo bare å prøve! Du taper sansynligvis ingenting på det! Snakka om 2 forskjellige personer hehe. Jeg liker ikke bestevennen min på noe annen måte enn vennskapelig, han liker ikke meg på en annen måte heller 23 minutter siden, fiole skrev: Då må du iallefall ringe han, vennskap, for alt det gjelder...(sos) Har prøvd å ringe bestevennen min, han er sur av en eller annen grunn. Han venter på at jeg skal lese tankene hans Han andre gidder jeg ikke ringe, jeg venter egentlig bare på en bursdagshilsen og synes det er synd om jeg må minne han på det, så vil helst ikke kontakte han
Gjest PaN Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Velkommen til sosial forumet skal du være, ønsker du å sløse tiden din så er telletrådene det mange av, ønsker du å lete etter hoppe er det også en aktivitet noen tydeligvis liker . Du får lykke til da håper det løser seg for deg, stor klem fra meg!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2017 29 minutter siden, TigerGutten skrev: Velkommen til sosial forumet skal du være, ønsker du å sløse tiden din så er telletrådene det mange av, ønsker du å lete etter hoppe er det også en aktivitet noen tydeligvis liker . Du får lykke til da håper det løser seg for deg, stor klem fra meg! Takk. Jeg synes det er fryktelig kjedelig å telle, har spill jeg kan spille isteden.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har bursdag. Weeeeeeeeeeeeeeeee
Gjest PaN Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Jeg har bursdag. Weeeeeeeeeeeeeeeee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå