Gå til innhold

Forbanna kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bestevenn har bestemt seg for å behandle meg med silent treatment. Har ikke noen å snakke med om hverdagsbekymringer, tanker, I-landsproblemer og menn.  

Han har holdt på i nesten 2 uker nå :rulle:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel sitte her på kvinneguiden og skravle med oss da! 

:skya:   

Anonymkode: 7ab91...201

• Liker 3
Skrevet

Ja kan det :)

Jeg sitter å venter på en hilsen fra en spesiell person, men sier til meg selv "Den som venter på noe godt, venter forgjeves":fnise:   Ikke noe tro på at jeg får det.   Får nesten lyst til å skrive "fgkjgkfdjlffgkljgkf" og så "Oida jeg vaska tastaturet, sorry" hehehe.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Evilposelos skrev:

Ja kan det :)

Jeg sitter å venter på en hilsen fra en spesiell person, men sier til meg selv "Den som venter på noe godt, venter forgjeves":fnise:   Ikke noe tro på at jeg får det.   Får nesten lyst til å skrive "fgkjgkfdjlffgkljgkf" og så "Oida jeg vaska tastaturet, sorry" hehehe.

Bare gjør det! Hva har du å tape på det? :P

Anonymkode: 0f99e...9f9

Skrevet
9 minutter siden, Evilposelos skrev:

Når bestevenn har bestemt seg for å behandle meg med silent treatment. Har ikke noen å snakke med om hverdagsbekymringer, tanker, I-landsproblemer og menn.  

Han har holdt på i nesten 2 uker nå :rulle:

Kanskje har bestevennen din forstått at han er MER enn bestevennen din. (HM!!!!:klo: Eg liker henne mer enn en venninde:hjerte:)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare gjør det! Hva har du å tape på det? :P

Anonymkode: 0f99e...9f9

Tør ikke hehe :) 

1 minutt siden, fiole skrev:

Kanskje har bestevennen din forstått at han er MER enn bestevennen din. (HM!!!!:klo: Eg liker henne mer enn en venninde:hjerte:)

Nei, jeg fridde til han 2 ganger før det skjedde, han sa nei . Sendte han også en a4 side med hjerter :fnise: Intern humor vel å merke, men jeg vet med sikkerhet at han ikke er forelska i MEG. Han er nemlig forelska i en annen :)   

Skrevet
2 minutter siden, Evilposelos skrev:

Nei, jeg fridde til han 2 ganger før det skjedde, han sa nei . Sendte han også en a4 side med hjerter :fnise: Intern humor vel å merke, men jeg vet med sikkerhet at han ikke er forelska i MEG. Han er nemlig forelska i en annen :)   

Du kan ikke vite at han ikke liker deg bare fordi han liker en annen ;) Det kan godt hende at han liker deg, men han også tør ikke å si noe, så det er jo bare å prøve! Du taper sansynligvis ingenting på det!

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Evilposelos skrev:

Då må du iallefall ringe han, vennskap, for alt det gjelder...:mobil::mobil::mobil:(sos)

Skrevet
26 minutter siden, LoneWolf skrev:

Du kan ikke vite at han ikke liker deg bare fordi han liker en annen ;) Det kan godt hende at han liker deg, men han også tør ikke å si noe, så det er jo bare å prøve! Du taper sansynligvis ingenting på det!

Snakka om 2 forskjellige personer hehe. Jeg liker ikke bestevennen min på noe annen måte enn vennskapelig, han liker ikke meg på en annen måte heller :) 

23 minutter siden, fiole skrev:

Då må du iallefall ringe han, vennskap, for alt det gjelder...:mobil::mobil::mobil:(sos)

Har prøvd å ringe bestevennen min, han er sur av en eller annen grunn. Han venter på at jeg skal lese tankene hans ;) 

Han andre gidder jeg ikke ringe, jeg venter egentlig bare på en bursdagshilsen og synes det er synd om jeg må minne han på det, så vil helst ikke kontakte han 

Skrevet

Velkommen til sosial forumet skal du være, ønsker du å sløse tiden din så er telletrådene det mange av, ønsker du å lete etter hoppe er det også en aktivitet noen tydeligvis liker :laugh:. Du får lykke til da håper det løser seg for deg, stor klem fra meg! :klem:

Skrevet
29 minutter siden, TigerGutten skrev:

Velkommen til sosial forumet skal du være, ønsker du å sløse tiden din så er telletrådene det mange av, ønsker du å lete etter hoppe er det også en aktivitet noen tydeligvis liker :laugh:. Du får lykke til da håper det løser seg for deg, stor klem fra meg! :klem:

Takk. Jeg synes det er fryktelig kjedelig å telle, har spill jeg kan spille isteden. :) 

Skrevet

Jeg har bursdag. Weeeeeeeeeeeeeeeee

Skrevet
1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Jeg har bursdag. Weeeeeeeeeeeeeeeee

:gratulerer:

Skrevet

Da er det ikke så traurig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...