Gå til innhold

Han kommer for fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i to år, og dette er noe som har begynt å skje den siste måneden. Han blir utilpass og viser ikke mange tegn til lyst lengre. Det plager ham mer enn det plager meg (for jeg tenker at det kanskje bare er en fase), men jeg synes det er kjipt at det går så inn på ham. 
Hva kan være galt? Er det noe han (eller jeg) kan gjøre for å gå tiobake til normalen?

Anonymkode: cc551...193

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har begynt og komme for fort den siste mnd?

Anonymkode: 1a96c...d2c

Skrevet

hvor ofte har dere sex? hadde dere sex oftere før?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har begynt og komme for fort den siste mnd?

Ja. Før holdt han lenge, men nå er det snakk om få minutter før han kommer

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvor ofte har dere sex? hadde dere sex oftere før?

Vi har absolutt mindre sex enn tidligere. Delvis fordi han ikke har like stor lyst (han innrømmet å ha prestasjonsangst pga at han kommer så fort) og pga lange dager. Ca en gang i uken. 

Skrevet

hmm når man kommer for fort er d jo ofte et tegn på og være overtent, men nå høres d ut som han holder tilbake sex fordi han er flau, så mulig han har rotet seg inn i en ond sirkel der? 

Skrevet

Knipeøvelser kan hjelpe med å vare lenger :) 

Anonymkode: 475f8...abd

Skrevet

Han har prestasjonsangst, og så kommer han for fort? Kanskje han vil ha hele greiene overstått da.

Anonymkode: e0b97...a9e

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har prestasjonsangst, og så kommer han for fort? Kanskje han vil ha hele greiene overstått da.

Anonymkode: e0b97...a9e

Nei, han sier han har prestasjonsangst fordi han opplever at det er så pinlig når han kommer så fort. Eller sagt enda enklere: Han synes det er dritflaut at "kompis" ikke holder ut like lenge som han gjorde før, derfor unngår han å invitere til sex. 

Skrevet

Send han i dusjen eller på internett for og ta en runk først, så kåt han opp igjen etterpå...?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i to år, og dette er noe som har begynt å skje den siste måneden. Han blir utilpass og viser ikke mange tegn til lyst lengre. Det plager ham mer enn det plager meg (for jeg tenker at det kanskje bare er en fase), men jeg synes det er kjipt at det går så inn på ham. 
Hva kan være galt? Er det noe han (eller jeg) kan gjøre for å gå tiobake til normalen?

La han hjelpe deg til orgasme før han penetrerer deg.

Skrevet

Ha sex oftere! Gjør en kveld ut av det!  Helt OK at han kommer for fort. Ta en pause, og begynn igjen. Oralsex eller leketøy på deg til han er klar igjen.

Eventuelt kan han runke tre ganger utover dagen før dere har et nummer på kvelden.

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Før holdt han lenge, men nå er det snakk om få minutter før han kommer

Vi har absolutt mindre sex enn tidligere. Delvis fordi han ikke har like stor lyst (han innrømmet å ha prestasjonsangst pga at han kommer så fort) og pga lange dager. Ca en gang i uken. 

En gang i uken er årsaken. Dersom det går kortere tid i mellom så renner det ikke over like fort.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knipeøvelser kan hjelpe med å vare lenger :) 

Anonymkode: 475f8...abd

Elendig råd.

kniper ho blir det trangere og han kommer raskere. Kniper han i/rundt penisen kommer han raskere.

Gjør heller en helaften ute av sexen. Alle slags leker og leketøy. I senga el på sofaen til en film. Få han til å slappe av.

Skrevet (endret)

La han komme fort. Lær han til å kose med deg før og etterpå. Blir han klar igjen så ta runde nummer 2. Stresser dere opplever han negativt stress og i værste tilfelle medfører det negativ hormonbalanse som betyr nedsatt testosteron og med det lav libido og lav potens. Så oppsummert er det klokt å gi sexlivet mer innhold og tone ned at prestasjonen ligger i hans evne til å holde ut lenge. La det bli en fin tid med mye lek og moro.

Endret av innsats
Skrevet
2 timer siden, herremann skrev:

Elendig råd.

kniper ho blir det trangere og han kommer raskere. Kniper han i/rundt penisen kommer han raskere.

Gjør heller en helaften ute av sexen. Alle slags leker og leketøy. I senga el på sofaen til en film. Få han til å slappe av.

Du... Seriøst... Det er mannen som skal knipe. Kjenner du ikke din egen kropp og funksjonene?

Knipeøvelser er tingen. Google det, så finner dere gode tips til hvordan det gjøres. 

Anonymkode: f5e1b...897

Skrevet

La ham bruke tunga, fingre, og dildo på deg før han knuller deg.

Jeg fant ut at jeg kom fort når jeg knullet forfra eller bakfra. Så det har endt med at hun måtte ri "litt" lenge. Da kan jeg holde lengre og lengre .. uten at jeg kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...