AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Jeg holder på å bli kjent med meg selv mange år for sent, og har noen dumme spørsmål. Når man stikker fingeren rett opp i skjeden, er den kulen /veggen som man kjenner livmortappen? Jeg syns det er utrolig godt når jeg fingrer/blir fingret at man gjør den "kom hit" bevegelsen med fingeren på livmortappen (?) er det normalt? Raskt kommer den følelsen av at det kjennes ut som at jeg må fryktelig tisse, men jeg blir stresset av tanken på at jeg "må" få orgasme så har ikke klart det. Hva slags type orgasme er man på vei til å få med den tissefølelsen? Anonymkode: 110f1...927
Inwe Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Virker som du snakker om g-punktet ikke livmorstappen. Livmorstappen ligger lengst inn i skjeden og mange får vondt ved berøring av denne. Orgasmen du er på vei til å få er en vaginal g-punkts orgasme. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Livmortappen sitter langt inn, den som stanges mot under dex vist mannnen er vellutstyrt! Du har blæra der man fingrer så gå på do først. Google bilder av underlivet og div så får du infoen du trenger. Anonymkode: 70dbf...537
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå