AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hvordan sjekke opp han her? Han vet jeg ikke vil flytte sammen med noen og svinebinde en mann da jeg selv må ha frihet og alenetid. Så han får beholde sine interesser og sitt liv. Men han er ganske svidd i kantene og han virker litt "redd" for meg. Vi har avklart at vi trives sammen og vil henge sammen. Men innimellom får han litt hetta. Skal jeg da la han i fred eller skal jeg da gi han trygghet på at jeg er her og venter på han? Anonymkode: c4799...787
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Hvordan hetta da? Anonymkode: d530e...d82
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hetta da? Anonymkode: d530e...d82 Hetta for et forhold. Jeg har også hetta for forhold. Men så er jeg så nysgjerrig også. Vi fant ut at vi tenkte ganske likt om dette. Vil roe ned på hetta-faktorer hos oss begge tror jeg. Anonymkode: c4799...787
Inwe Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Samboeren min ville ikke ha et forhold, i det hele tatt, men han ville møtes mye. Jeg møtte han, vi gjorde kjæresteting sammen og fortsatte med det i 4 mnd. Jeg var tålmodig og lot han få tiden sin. Ga han et ultimatum til slutt, ikke for å tvinge han til å være med meg, men fordi jeg ikke klarte mer (da han flyttet veldig langt vekk og et par ting tin jeg ikke taklet) om jeg ikke fikk det definert. Tror ikke du trenger en sjekketaktikk. Bare ha det hyggelig med han og ta tiden til hjelp. Dere er jo begge nervøse for et forhold, så det å ta det rolig i datingfasen og ikke kaste på han forholdspraten osv før han er klar er sikkert bare sunt.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Ja jeg ønsker jo å bruke tid selv. Og allikevel er jeg utålmodig. Jeg må slutte med det. Skjer det så skjer det. Jeg har jo ikke dårlig tid akkurat. Anonymkode: c4799...787
Inwe Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg ønsker jo å bruke tid selv. Og allikevel er jeg utålmodig. Jeg må slutte med det. Skjer det så skjer det. Jeg har jo ikke dårlig tid akkurat. Anonymkode: c4799...787 Bare nyt tiden. Du har det jo koselig med han, så hvorfor haste? Ta ting som det kommer. Når dere har datet en stund og ting virker seriøst kan du jo heller ta eksklusivitetspraten, den er ofte litt mindre skummel.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Det har jeg bedt om allerede men det er fordi vi har sex. Anonymkode: c4799...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå