AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Proteinpulver er uaktuelt. Men feks ved Rema 100/Kiwi og disse butikkene her. Kan man kjøpe noen barer osv som inneholder mye proteiner? Sånn flere stk. Anonymkode: ad140...5f2
Troll! Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Ja, de selger proteinbarer, kjøpte selv maxim lakris på meny, vet ikke om alle meny butikker fører dem da, men maxim nøtter og maxim bringebær har jeg sett mange steder
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, Troll! skrev: Ja, de selger proteinbarer, kjøpte selv maxim lakris på meny, vet ikke om alle meny butikker fører dem da, men maxim nøtter og maxim bringebær har jeg sett mange steder Ok. Men kjøper du bare en? Det blir jo spist opp på en dag haha. Tenker for hele uka Anonymkode: ad140...5f2
Lollipops Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Min lokale rema selger proteinpulver, proteinbarer osv. Butikken er i samme bygg som et treningssenter, så er kanskje derfor. Har ikke sett like stort utvalg i andre rema-butikker.
Troll! Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Men kjøper du bare en? Det blir jo spist opp på en dag haha. Tenker for hele uka Anonymkode: ad140...5f2 Kjøper bare 1 etter hver trening, skal du kjøpe i store kvanta ville jeg kjøpt i Sverige eller på nett, koster jo mellom 30 og 40 kr for maxim, men de har mye proteiner
Monstrum Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Min Bunnpris selger hvertfall en del fra proteinfabrikken, og ett par andre merker jeg aldri har hørt om. Men enig med Troll over her; skal du kjøpe mye, kjøp på nett!
ninajay Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 De selger blant annet på rema, coop og matkroken som jeg harvsett. Barer har de hvert fall mye av. Coop har jeg sett har en del ekstra. Hvis du er villig til å bestille på nett, kan jeg anbefale å ta en tur innom gymgrossisten. Relativt rimelig, rask frakt og bredt utvalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå