Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år og halvveis ferdig med bachelor i pedagogikk på universitetet, men nå har jeg så innmari lyst til å søke på musikkteaterhøyskolen i oslo! Jeg lurer på om noen vet om det går an å gjøre begge deler samtidig? Jeg vil helst begynne med musikkteater så fort som mulig i og med at utdanningen er på enten 2 eller 3 år.. Jeg er så usikker på hva jeg vil av disse to, jeg tenker at pedagogikken er mere seriøst, mens musikkteateret er mer som en hobby og en litt urealistisk drøm.. Jeg begynner også å bli veldig umotivert når det gjelder pedagogikken. Jeg vet liksom ikke helt om jeg vil jobbe med noe innenfor musikkteater senere, men jeg syns det virker veldig spennende og har ikke lyst til å gå glipp av den opplevelsen heller... 

Håper noen kan komme med råd! :yvonne:

Anonymkode: c00e8...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer først og fremst an på om obligatoriske forelesninger og eksamener kolliderer med hverandre. Du kan sikkert sende mail til studieveileder for musikkteater og høre hvor krevende dette er. Mange har tatt flere bachelorstudier samtidig og jeg antar at det går om man planlegger godt. Good luck :)

Anonymkode: 5e841...d7a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer først og fremst an på om obligatoriske forelesninger og eksamener kolliderer med hverandre. Du kan sikkert sende mail til studieveileder for musikkteater og høre hvor krevende dette er. Mange har tatt flere bachelorstudier samtidig og jeg antar at det går om man planlegger godt. Good luck :)

Anonymkode: 5e841...d7a

Takk! :)

Anonymkode: c00e8...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...