Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår tok jeg en clearblue test som viste en svaaaak strek. Streken er der enda selvom den er tørka, men den er så svak at jeg tar den ikke som positiv engang.. Så tok jeg en A1 test for noen timer siden. Den er negativ. Muuulig man skimter noe der, sånn at jeg synes det ser ut som om det er "noe" der.. Noen med lik erfaring? Hvilken vei gikk det? Var du gravid? 

Anonymkode: 844da...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør et søk på testene/sjekk pakningsvedlegget. Prøv å finn ut hvilket hcg-nivå de to ulike testene reagerer på. Hvis den ene reagerer på 25 og den andre på 50, kan det være grunnen. Hvis de har samme sensitivitet kan du ha fått "lurestrek" i går.

Hvilken DPO er du på?

Anonymkode: 00940...a2e

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør et søk på testene/sjekk pakningsvedlegget. Prøv å finn ut hvilket hcg-nivå de to ulike testene reagerer på. Hvis den ene reagerer på 25 og den andre på 50, kan det være grunnen. Hvis de har samme sensitivitet kan du ha fått "lurestrek" i går.

Hvilken DPO er du på?

Den jeg fikk en svaaak strek på (clearblue early) reagerer på 10, og A1 på 25, så kan jo ha noe med det å gjøre. Skal ha mensen om 4 dager. :) 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den jeg fikk en svaaak strek på (clearblue early) reagerer på 10, og A1 på 25, så kan jo ha noe med det å gjøre. Skal ha mensen om 4 dager. :) 

Ok. Da kan du være gravid likevel:) Det kan gå 2-3 dager mellom når disse to ulike testene vil slå ut positivt. Men advarsel! De mest sensitive testene er de som oftest gir lurestreker, så du trenger en tydelig strek..håpe din ikke var lureri. Ta en ny test om noen dager om du klarer vent, eller helst IKM:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...