AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Er en mann som har vært i et forhold siden jeg var 19 år, er nå 28 og orker ikke mer av det. ingen barn Så kommer spørsmålet, Om vi datet, og jeg sa jeg hadde vært i fast forhold i 9 år, hva hadde du tenkt? dealbreaker? Mann 28. Anonymkode: 332e4...881
Minlillesky Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Om jeg hadde datet en mann som har blitt singel etter 9 år i forhold, hadde jeg vært interessert. Det viser jo at du er stabil og ønsker langvarig forhold. Men med tanke på alderen din, at du har vært i fast forhold siden du var 19 år, det får meg til å tvile litt. Du har liksom ikke hatt alene tid på en måte mellom 19 og 28 år. Den single tilværelsen osv. Men for all del, alle er jo forskjellige.. 9
pelici Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Jeg ser ikke problemet med det (så sant du er over eksen og ikke føler behovet for å være singel og fri). Selv er det et pluss for min del å date en person som har vært i et langvarig forhold. Jeg blir heller skeptisk hvis jeg møter en mann som har vært singel hele veien eller bare hatt veldig korte forhold. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Hvis planen videre var å være fri, frank og forpliktelsesløs, hadde jeg aldri giddet ta en kaffi engang. Anonymkode: ca0ac...9da 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Ikke noe problem at mannen tidligere har vært i et 9 års lang forhold så lenge vi er ute etter de samme tingene nå Anonymkode: 3142f...5df 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis planen videre var å være fri, frank og forpliktelsesløs, hadde jeg aldri giddet ta en kaffi engang. Anonymkode: ca0ac...9da Det ser jeg, men hadde nok ikke gått rundt på date om jeg ville oppføre meg som en 18 åring igjen Eneste jeg har kjøpt en bil jeg alltid har ønsket meg siden jeg var ungdom -TS Anonymkode: 332e4...881 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Du virker litt umoden om du tror det skal telle negativt at du har vært 9 år i et forhold. Anonymkode: 6b99c...809 1
Joia Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Viktige spørsmål hadde vært: hvor lenge har du vært singel etter bruddet? Siden det var et 9 år langt forhold, hadde jeg ikke følt meg komfortabel om du ikke hadde hatt en singel periode på minst 1 år. Det fordi det siste forholdet ditt varte såpass lenge. Annet viktig spm er: hvem var det som gjorde det slutt? Hvordan ble det slutt? Hvis det var du, så kan det tenkes at singelperioden ikke behøver å ha vart så lenge. Jeg tenker at personen som gjør det slutt i et forhold allerede har gjennomgått en følelsesmessig løsrivelsesprosess. 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker litt umoden om du tror det skal telle negativt at du har vært 9 år i et forhold. Anonymkode: 6b99c...809 Er noen så tenker at personen er "oppbrukt" og aldri kan bli "deres" visst du skjønner, litt spesielt.. -ts Anonymkode: 332e4...881
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er noen så tenker at personen er "oppbrukt" og aldri kan bli "deres" visst du skjønner, litt spesielt.. -ts Anonymkode: 332e4...881 Damer som tenker du er oppbrukt fordi du har vært i et langt forhold tildligere er ikke noe å satse på i min mening. Jeg hadde tenkt at det var en grunn til at det ble slutt, på samme måte som det er en grunn til at mine tidligere forhol ble slutt Anonymkode: 3142f...5df 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har vært i fast forhold men samboerenmin side vi var 15 år, nå er vi 24, vi har bodd sammen siden vi var 17 år. Blir vell litt dumt å gjøre det slutt bare fordi vi har vært sammen lenge. Siden dere har vært sammen i 9 år, så må du vell elske jenta di ? Anonymkode: e2d01...f9d
annebanane Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 Hadde du nettopp blitt singel hadde jeg nok styrt unna da jeg hadde tenkt at du ville "leve singellivet" en stund. Ellers er nå langvarige forhold positivt å ha hatt. 3
Whoops Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 Hadde styrt unna om det var kort tid siden bruddet. For det første har de fleste behov for å være fri en god stund etter et lengre forhold, for det andre er det mange som vingler etter et sånt brudd og gladelig gir det gamle forholdet en ny sjanse om muligheten åpner seg. Ellers ingen problemer. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 Vel, jeg har brent meg her flere ganger, så av min erfaring hadde jeg styrt unna. Han siste hadde vært i et 4 år langt fohold, det hadde gått ca 6-7 mnd siden bruddet, og han påstod han var over henne. Noen uker inni det kom han og sa at han var visst ikke over henne likevel. Jeg var den første han datet etter bruddet, og det gjorde meg umiddelbart skeptisk, men valgte likevel å prøve. Og nok en gang hadde jeg dessverre rett, de er sammen igjen nå. Du kan helt sikkert finne mange jenter som er mindre skeptisk enn meg. Men for din egen del, er det ikke utrolig deilig å være uten noen forpliktelser en stund? Jeg tror helt ærlig man ikke vet hvem man er etter å ha vært med noen så lenge. Anonymkode: dbbd5...aa9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #15 Skrevet 15. februar 2017 "Orker ikke mer av det?". Jeg hadde datet deg selvom du har vært lenge i et forhold. Har vært i forhold selv, så hvorfor skal man ikke date andre som har vært det samme?! Men ta deg tid til å gå videre.... :-) Anonymkode: 5d91c...97e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #16 Skrevet 16. februar 2017 Menn som har vært i få, lange forhold er mye mer attraktiv enn menn som har vært i mange korte (eller ingen) forhold når man begynner å bli rundt 30 eller eldre. Men som andre sier, det bør helst ha gått litt tid siden bruddet. når man har vært i et langt forhold trenger man gjerne litt tid til å får lukket alle dører og"finne seg selv". Selv om man selv kanskje føler seg veldig klar for noe nytt. (har brent meg litt der selv ved å prøve å gå inn i noe nytt litt for tidlig). Så avslutt det du er i på en pen måte, bruk litt tid på å bygge opp ditt liv alene, og SÅ kan du begynne å tenke på å date. Anonymkode: 3f9ea...461 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #17 Skrevet 16. februar 2017 Hvordan best forholder man seg til en person som falmer litt etter å ha kommet ut av et langt forhold? Når personen kanskje ikke vil innrømme det for seg selv, mens når man er den på andre siden som vet at det er kun fordi han er ensom han tar kontakt.. Anonymkode: 0d914...b06
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #18 Skrevet 16. februar 2017 Det i seg selv hadde ikke spilt noen rolle fra eller til. Anonymkode: c80bb...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå