Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på det nå, må inrømme at det er lenge siden jeg har ledd så godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette er morsomt!!

Skrevet

Herregud for noen jenter :ler:

men må jo ærlig innrømme at jeg ikke hadde holdt lenge i villmarken :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ufattelig gøy!

Men hadde sikkert hylt like mye over edderkoppene og slangene ja!

Skrevet

.. synes det var kjempetøft at alle hoppet ut i fallskjerm jeg.. - ikke 10 ville hester hadde fått meg til å gjøre det..

.. men det var jo opplagt noe annet enn det de ventet :ler:

Skrevet

sukk,jeg gikk glipp av den igår,hadde lyst å se den...men får se den neste torsdag :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det var DET morsomste reality-showet jeg har sett NOEN gang!!! :ler: Spesielt når man nettopp har sett julekalenderen på TVNorge, og har sett parodien på disse jentene som venter på å bli valgt med videre. Haha hun ene var jo DRIIIITsur! Dette skal jeg følge med på :)

Skrevet

he he det var ganske så artig ja!! Det så utrolig dumt ut når de sto der med finkjolene sine langt ut i ødemarken :hoho:

Litt av noen jenter... ble nesten pinlig berørt av hun blonde bimboen som sang for ham!

Skrevet

Makan til nek!!!?? Er det virkelig mulig å være så dum?

Når hun bimboen sang til ham så det heller ut som om han ville synke i jorda og syntes det var pinlig... Og så etterpå tar han henne med videre og messer om hvor nydelig sangen var og bla bla bla....

Desverre er det slik at de finnes slike damer rundt om i verden. De kan jo ingenting om hva livet er. Ble helt pinlig berørt av dem og tankesettet. Giiiiiiiiiiiiiiiiid!!!!

"If a comodo-dragon slaps you with its tale... you could like (!).. die!"

Skrevet

Ja, såg episoden i går, og det var hysterisk morsomt. Til og med kjæresten min lo høyt! De har virkelig gjort seg flid med å finne de største jåle-damene i hele verden!

...men han outback jack er jo ikke no kjekk i hele tatt da.

• 3 år senere...
Skrevet

savner dette programmet.. noen som vet hvordan det gikk med paret etter serien???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...