AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hei! Jeg har hatt ei venninne i flere år, men vi har ikke så god kontakt og møtes sjelden. Hun kan være ei veldig koselig jente, men jeg kan oppleve å bli utilpass med henne. Jeg har tidligere hatt spisevegring og har et litt anstrengt forhold til kroppen min. Venninnen min er veldig utseendefiksert og opptatt av trening. Har blant annet opplevd at hun har sagt at folk som sier hun burde roe ned, burde få rumpa si opp av sofaen og trene de også, istedenfor å være sjalu. Nylig sa hun "jeg vil jo se bedre ut enn venninnene mine". Jeg blir utilpass av denne tankegangen hennes og at hun på en måte vil "konkurrere" med oss venninner på denne måten. Har tidligere sett at det ser ut som hun studerer kroppen min og blir veldig utilpass av det også. På en fest begynte hun å krangle med en kompis og han sa hun var en falsk venn. Han sa "Hva har du sagt om Ida?" (Altså meg). Først nektet hun, men så sa hun: "OK, så jeg har sagt Ida er jævlig rar og merkelig da!" Og på kompisen min virket som det var mer hun hadde sagt, siden han sa det var hånlig at hun ikke innrømmet mer. Er dette egentlig ei venninne? Anonymkode: 0b617...f03
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Hmmmmmmmmmmnei. Anonymkode: 7d3bb...1d0
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Minlillesky Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Nei. Jeg hadde kuttet all kontakt med denne "venninna": Jeg hadde spurt henne rett ut om ryktene som går om meg. Ikke nevn navn. Så kan hun forklare seg. Etter det hadde jeg sagt mitt, snudd og aldri sett henne igjen..
Gjest hysj Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Hva slags venninne er det som sitter og baksnakker deg til andre? Noe så råttent gjort!
Ulla Ullsokk Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Nei! Høres falsk ut. Pluss at venninner som konkurrerer med meg hadde jeg aldri giddet. 1
fuglekvitter__ Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 (endret) 4 timer siden, Minlillesky skrev: Nei. Jeg hadde kuttet all kontakt med denne "venninna": Jeg hadde spurt henne rett ut om ryktene som går om meg. Ikke nevn navn. Så kan hun forklare seg. Etter det hadde jeg sagt mitt, snudd og aldri sett henne igjen.. Herregud, er det så viktig? Det er bare rykter. Jeg hadde ikke latt bagateller ødelegge for noe eller noen. Ut i fra det du skriver: "så kan hun forklare seg", så virker det som om at det er et barn under 18 år det er snakk om? Endret 15. februar 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #11 Skrevet 16. februar 2017 Da jeg var ungdom, så holdt jeg fast på vennskap som burde vært over for lenge siden. Jeg tenkte at siden vi hadde vært venner så lenge, så burde vi fortsette. Livet er for kort å kaste bort på dårlige venner. Dump henne, og ikke se deg tilbake! Du fortjener positiv energi fra menneskene du omgås! Anonymkode: d2b6a...bd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå