AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 De jeg kjøpte på iherbs var på 1300mg, men de er jo enorme. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å svelge de er det sånn at de MÅ svelges? Eller er eneste grunnen til at man burde svelge de pga smaken? Kan man åpne de opp å "drikke" det som er inni isteden noen som vet?☺ Anonymkode: 8fd92...80e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Må kunne gå an å punktere kapslen vil jeg tro. Selv har jeg trangt spiserør men får ned slike kapsler ved å helle på med mye vann og løfte haka. Anonymkode: f275e...ba0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må kunne gå an å punktere kapslen vil jeg tro. Selv har jeg trangt spiserør men får ned slike kapsler ved å helle på med mye vann og løfte haka. Anonymkode: f275e...ba0 Ok, takk for svar. Siden det ikke sto noe sted om at det var farlig å innta hele innholdet på en gang prøvde jeg å stikke en nål gjennom den oppi et glass med vann. Det smakte iike så vondt at det gjorde noe og jeg følte at jeg fikk med det meste av produktet uansett. ☺ Men skulle gjerne hørt om andres erfaringer med dette for å føle meg litt tryggere på at dette ikke er farlig på noen måte? Anonymkode: 8fd92...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå