Gå til innhold

Er det noen sjanse for at han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en av-og-på-greie med en fyr for noen år siden. Jeg følte meg alltid mer "på" enn han, men det sluttet med at jeg gikk lei og sa at jeg ikke ville ha kontakt med ham mer. Ikke så lenge etter gikk jeg inn i et langvarig forhold (avsluttet nå).

I romjula møtte jeg på denne fyren igjen, vi gikk på date og endte opp med å ha sex. Da sa han at han egentlig hadde vært veldig interessert den gangen, men at han hadde vært dårlig på å uttrykke det. Imidlertid reiste jeg til utlandet etter nyttår, hvor jeg skal være på utveksling ett semester. Vi sender litt meldinger, men han bruker så utrooolig lang tid på å svare! Typ halvannet til to døgn. I mellomtida går jeg og sjekker mobilen, ser om han har vært pålogga osv... Det er selvfølgelig bare prat og ikke veldig viktig å svare på, siden vi uansett ikke kommer til å se hverandre igjen før til sommeren, men er det ikke vanlig å svare litt raskere allikevel?

Jeg merker at jeg er veldig svak for denne fyren, og er litt redd for at det egentlig bare er en hekt-situasjon, der han bare er interessert når jeg trekker meg unna. I så fall bør jeg jo i alle fall slutte å skrive tilbake til ham, slette ham fra snap osv., men så har jeg jo et lite håp i magen. Hva tror dere, er det noen som helst sjanse for at han faktisk er interessert??

Anonymkode: 46ea0...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er nok ingen sjangse for det.

Anonymkode: 28391...f36

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Den eneste som vet svaret er han. Du må spørre.

Skrevet

Nei, nå har dere pult så nå er han fornøyd!

Skrevet

Jeg tror at når man liker noen og den andre føler det samme så er det ofte ingen spørsmålstegn liggende løse i lufta. Jeg mener, kommunikasjonen flyter fint og det blir ingen "jobb" å holde kontakten. Kan hende han liker deg, men kanskje det er noe som holder han tilbake?. Det er ikke din oppgave å få han til å ta steget videre, du er den du er og mer skal det ikke være.

kanskje problemet er at du er på utveksling.

ikke lås deg fast i han mtp kanskje du møter en annen hvor alt bare går på skinner, da er det topp

• Liker 3
Skrevet

TS her.

5 minutter siden, Strixa skrev:

Den eneste som vet svaret er han. Du må spørre.

Jo, men føler det blir litt desp å spørre ham om nå, fire-fem måneder før neste sjanse til å se hverandre igjen... Forventer liksom ikke at han skal gå og vente på meg heller, men bare lurer på om det er best å drepe håpet mitt først som sist.

3 minutter siden, makkapakka skrev:

Nei, nå har dere pult så nå er han fornøyd!

Haha, for det holder med én gang, eller?

2 minutter siden, Joia skrev:

Jeg tror at når man liker noen og den andre føler det samme så er det ofte ingen spørsmålstegn liggende løse i lufta. Jeg mener, kommunikasjonen flyter fint og det blir ingen "jobb" å holde kontakten. Kan hende han liker deg, men kanskje det er noe som holder han tilbake?. Det er ikke din oppgave å få han til å ta steget videre, du er den du er og mer skal det ikke være.

kanskje problemet er at du er på utveksling.

ikke lås deg fast i han mtp kanskje du møter en annen hvor alt bare går på skinner, da er det topp

Ja, det er egentlig min erfaring også - så spørsmålet er om problemet FAKTISK er om jeg er på utveksling, eller det ville være sånn om jeg bodde i nabohuset, liksom.

Skrevet

Ikke kast bort tiden din på utveksling på en fyr hjemme som ikke en gang svarer! Ta evt. opp kontakten når du er hjemme igjen.

Anonymkode: 787ba...ec7

• Liker 2
Skrevet

Hvor lang tid man svarer er ganske individuelt. Når du er i utlandet og dere ikke ser hverandre før til sommeren igjen synes jeg ikke et par dager er mye. 

Jeg synes uansett dette er en dum situasjon. Dette er bare noe påbegynt. Dette er verken et forhold eller langtkommen dating. Et semester uten å se hverandre og fortsatt holde det hett er ganske optimistisk. Det kan hende det vil gå, men jeg blir ikke overrasket om det viser seg at det ikke går. Uansett bør du forholde deg til det han sier (eller skriver), og ikke hvor lang tid han bruker på å svare. 

Anonymkode: 9bd77...0a0

Skrevet
På 2/15/2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en av-og-på-greie med en fyr for noen år siden. Jeg følte meg alltid mer "på" enn han, men det sluttet med at jeg gikk lei og sa at jeg ikke ville ha kontakt med ham mer. Ikke så lenge etter gikk jeg inn i et langvarig forhold (avsluttet nå).

I romjula møtte jeg på denne fyren igjen, vi gikk på date og endte opp med å ha sex. Da sa han at han egentlig hadde vært veldig interessert den gangen, men at han hadde vært dårlig på å uttrykke det. Imidlertid reiste jeg til utlandet etter nyttår, hvor jeg skal være på utveksling ett semester. Vi sender litt meldinger, men han bruker så utrooolig lang tid på å svare! Typ halvannet til to døgn. I mellomtida går jeg og sjekker mobilen, ser om han har vært pålogga osv... Det er selvfølgelig bare prat og ikke veldig viktig å svare på, siden vi uansett ikke kommer til å se hverandre igjen før til sommeren, men er det ikke vanlig å svare litt raskere allikevel?

Jeg merker at jeg er veldig svak for denne fyren, og er litt redd for at det egentlig bare er en hekt-situasjon, der han bare er interessert når jeg trekker meg unna. I så fall bør jeg jo i alle fall slutte å skrive tilbake til ham, slette ham fra snap osv., men så har jeg jo et lite håp i magen. Hva tror dere, er det noen som helst sjanse for at han faktisk er interessert??

jeg tror du har god sjangse....mange menn er som kvinner de også. kan spille utrolig hard to get...så vis at du er interessert. vist du virkelig liker ham og han ikke er flink til å ta initiativ så kan jo du gjøre framstøtene?

jeg synes slike saker som dette er litt trist på en måtte. jeg har vært igjennom mange slike situasjoner selv. der begge er veldig interessert i hverandre, men man mistolker kommunikasjonen mellom hverandre og tror den andre parten ike er interessert

noen menn spiller hard to get...noen er elendig til å svare ...men vist han sa at han faktisk var interessert så tror jeg han er det. og da er det bare til å kjøre på....du har ingenting å tape, men alt å vinne kjære deg ....lykke til :)

Skrevet
På 16.2.2017 den 14.31, AnonymBruker skrev:

Ikke kast bort tiden din på utveksling på en fyr hjemme som ikke en gang svarer! Ta evt. opp kontakten når du er hjemme igjen.

Anonymkode: 787ba...ec7

Dette over her. 

Utnytt tiden du er borte til å ha fantastiske opplevelser og bli kjent med mennesker du aldri ville truffet ellers. En hot/cold fyr i Norge kan du bruke tiden din på når du er tilbake. Og det kan også få han til å ta litt mer initiativ hvis du svarer han en i gang i ny og ne sånn som han gjør nå. Dette skal ikke være målet ditt selvfølgelig. målet ditt skal være å ha det gøy å få mest mulig ut av livet ditt. Men det øker også din verdi i andres øyne. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Nettinettet skrev:

Dette over her. 

Utnytt tiden du er borte til å ha fantastiske opplevelser og bli kjent med mennesker du aldri ville truffet ellers. En hot/cold fyr i Norge kan du bruke tiden din på når du er tilbake. Og det kan også få han til å ta litt mer initiativ hvis du svarer han en i gang i ny og ne sånn som han gjør nå. Dette skal ikke være målet ditt selvfølgelig. målet ditt skal være å ha det gøy å få mest mulig ut av livet ditt. Men det øker også din verdi i andres øyne. 

Det med verdi er et spennende tema.. hva er det som gjør at mennsker øker i verdi hos andre og omvendt.

Anonymkode: 895eb...a5b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...