Gå til innhold

Mobilabonnement fra Tele2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å bytte mobilabonnement fra dyre Telenor til noe annet. Har kikka på Tele2. Noen som har erfaringer med dem?

De har to abonnementer som er aktuelle for meg: Tele2 Scratch og Tele2 Mobil 45. Priser her. Det første er jo billigst på alt, unntatt etableringsgebyret, så da er det vel ingen grunn til å velge det andre? Er ikke alle de samme tjenestene inkludert? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet
Tenker på å bytte mobilabonnement fra dyre Telenor til noe annet. Har kikka på Tele2. Noen som har erfaringer med dem?

De har to abonnementer som er aktuelle for meg: Tele2 Scratch og Tele2 Mobil 45. Priser her. Det første er jo billigst på alt, unntatt etableringsgebyret, så da er det vel ingen grunn til å velge det andre? Er ikke alle de samme tjenestene inkludert? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

hoho jeg er telefonselger, og jeg trenger akkurat 1 salg til før jeg går for dagen :tunge1:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Selv har jeg Mobyson og er strålende fornøyd! Hos dem kan du betale gjennom nettbanken, og sette inn hvor mye/lite du vil. Det koster (sist jeg sjekket) 44 øre pr melding, og 88 eller 89 øre per tellerskritt. Du betaler ingenting i abb. og de er kjappe med å svare dersom man skulle ha spørsmål.

Til å anbefale!

P.S. Vet du ikke spurte om dem, men jeg svarte likevel. :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Man har Chess på nett og Sense på nett også. Sense på nett som jeg har, har 0 kr i måneden og 99 øre å ringe i minuttet ttil mobil og fastnett i Norge døgnet rundt, mms 1,99. Man kan enten kjøpe kontantkort på Narvesen, eller fylle på internettsidene til Sense.

Skrevet

Skulle bytte til dem (mobil) en gang, men det var bare tull. De løy flere ganger angående priser og en del annet som man enkelt kan sjekke og jeg fikk ikke akkurat noen god følelse der, så jeg trakk alt tilbake. Etterhvert fikk jeg høre utelukkende negative ting om dem fra de fleste, både når det gjelder mobil, telefon, internet o.l, så jeg holder meg langt unna.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Eller kjøp Dagsavisen , side 16 i dag. Der står en artikkel om 7 billige mobilabonnement. Bare i den tabbelen må du huske på å legge til månedavgift for enkelte abonnement. Vær obs på at det stadig kommer noen nye og ukjente tilbydere og ALLE bruker enten Telenor eller Netcoms mobilnett. Du får ikke noe dårligere eller bedre dekning ved å velge en lite operatør. Ingen grunn til å velge dyre Telenor eller Netcom.

Gjest happyending
Skrevet

Joda, mange grunner til å velge telenor og netcom.. Bedre kundeservice, bedre feilretting, flere tjenester, billige telefoner.. =)

Men det kommer ann på hva man er intr i å betale for.. =)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg ville i allefall ikke anbefalt mobyson. Hadde det for noen år siden. De gikk da konkurs og prøvde å få inn penger ved å sende ut regninger til folk som ikke lengere brukte de. Mine regnnger gikk til inkasso og hele greia, men til slutt måtte de bare gi seg, ettersom jeg hadde bevis på at jeg ikke hadde brukt de på ett år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...