AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hvor lett er det å få seg noe på tinder? Om man er en mann på 183, skallet (barbert alt), slank, men veldig utrent. Men god på å snakke med mennesker og høyt utdannet. Er tidlig 30-årene og ser etter kvinner på min alder eller helst yngre. Dere som er der, hva er prosentandelen av dates som gir sex? Anonymkode: e2850...49e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Tror du har misforstått. Tinder er ikke et gratis-hore torg. Benytt betalte tjenester, eller avtal pris på forhånd. Anonymkode: b097d...d28 12
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du har misforstått. Tinder er ikke et gratis-hore torg. Benytt betalte tjenester, eller avtal pris på forhånd. Anonymkode: b097d...d28 Hmm? De fleste jeg kjenner er der inne bare for sex. Har et par kompiser som får seg ting lett (men de er igjen veltrente og pene). Jeg spør om erfaringer, altså, hvor lenge kan jeg regne med å vente før det blir sex utifra opplysningene jeg ga. Anonymkode: e2850...49e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lett er det å få seg noe på tinder? Om man er en mann på 183, skallet (barbert alt), slank, men veldig utrent. Men god på å snakke med mennesker og høyt utdannet. Er tidlig 30-årene og ser etter kvinner på min alder eller helst yngre. Dere som er der, hva er prosentandelen av dates som gir sex? Anonymkode: e2850...49e Det er ikke lett. Krever utrolig mye jobb. Å chatte med jenter er 100 ganger verre enn å faktisk snakke med jenter i real life fordi du har ikke mulighet til å bruke kroppspråk eller stemme/toneleie etc til å skape attraksjon. Jentene har fritt frem valg av menn der, og du er bare en i mengden. Hvis du bare chatter om "vanlige" ting så kutter de deg ganske kjapt. Hvis du prøver å være litt drøy/morsom for å skape spenning så kutter de deg også fordi det kan bli for drøyt, eller for try-hard. Så du må være fryktelig kalibrert. Ikke si at du er ute etter sex. Du må prøve å få dem på date, helst en kaffe, bare å få til det trengs et mini-mirakel, men det skjer fra tid til annen. Anonymkode: a7eff...4fb 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett. Krever utrolig mye jobb. Å chatte med jenter er 100 ganger verre enn å faktisk snakke med jenter i real life fordi du har ikke mulighet til å bruke kroppspråk eller stemme/toneleie etc til å skape attraksjon. Jentene har fritt frem valg av menn der, og du er bare en i mengden. Hvis du bare chatter om "vanlige" ting så kutter de deg ganske kjapt. Hvis du prøver å være litt drøy/morsom for å skape spenning så kutter de deg også fordi det kan bli for drøyt, eller for try-hard. Så du må være fryktelig kalibrert. Ikke si at du er ute etter sex. Du må prøve å få dem på date, helst en kaffe, bare å få til det trengs et mini-mirakel, men det skjer fra tid til annen. Anonymkode: a7eff...4fb Virkelig? Som jeg har forstått det er det en enkel og billig (ikke ut på byen og spandere masse) måte å få ons på. Og med noen kan det jo klikke romantisk også. Jeg regner ikke med å få match med én gang, men når man gjør det, så ligger sex litt i kortene? Eller? Anonymkode: e2850...49e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Som jeg har forstått det er det en enkel og billig (ikke ut på byen og spandere masse) måte å få ons på. Og med noen kan det jo klikke romantisk også. Jeg regner ikke med å få match med én gang, men når man gjør det, så ligger sex litt i kortene? Eller? Anonymkode: e2850...49e Dette er kun om dama du får match med ønsker ons, og ikke minst om hun ønsker ons med akkurat deg. Om du allerede er av den typen som må spandere masse på byen for å "få" ons så kan det bli enda vanskeligere få deg siden den muligheten fjernes. Sex ligger ikke i kortene bare fordi man får match. Det er en app som brukes til dating, og noen bruker den til å finne ons. Anonymkode: dc5f5...84d 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm? De fleste jeg kjenner er der inne bare for sex. Har et par kompiser som får seg ting lett (men de er igjen veltrente og pene). Jeg spør om erfaringer, altså, hvor lenge kan jeg regne med å vente før det blir sex utifra opplysningene jeg ga. Anonymkode: e2850...49e Utfra beskrivelsen din av deg selv tror jeg det eneste stedet du får noe som helst gratis er finn.no. Gratistorget. Anonymkode: b097d...d28 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er kun om dama du får match med ønsker ons, og ikke minst om hun ønsker ons med akkurat deg. Om du allerede er av den typen som må spandere masse på byen for å "få" ons så kan det bli enda vanskeligere få deg siden den muligheten fjernes. Sex ligger ikke i kortene bare fordi man får match. Det er en app som brukes til dating, og noen bruker den til å finne ons. Anonymkode: dc5f5...84d Vet den brukes til dating. Men den regnes jo som en av de useriøse mulighetene. Altså, sex på 1-3 date (om personen ser og oppfører seg ok?). Eller? Det jeg har hørt fra kompiser, samtidig vet du jo hvordan noen gutter skryter på seg ting. Og jeg er altså ikke like attraktive som dem. Synes jeg ser gjennomsnittelig ut, positive og negative ting ved utseendet. Anonymkode: e2850...49e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Utfra beskrivelsen din av deg selv tror jeg det eneste stedet du får noe som helst gratis er finn.no. Gratistorget. Anonymkode: b097d...d28 Kanskje jeg skal legge ut meg selv? Anonymkode: e2850...49e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg skal legge ut meg selv? Anonymkode: e2850...49e Det syns jeg absolutt er verdt forsøket og ville vært interessant. Oppdater gjerne her om hvordan det gikk. Anonymkode: b097d...d28 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet den brukes til dating. Men den regnes jo som en av de useriøse mulighetene. Altså, sex på 1-3 date (om personen ser og oppfører seg ok?). Eller? Det jeg har hørt fra kompiser, samtidig vet du jo hvordan noen gutter skryter på seg ting. Og jeg er altså ikke like attraktive som dem. Synes jeg ser gjennomsnittelig ut, positive og negative ting ved utseendet. Anonymkode: e2850...49e Den regnes som en av de useriøse mulighetene for de som er ute etter noe useriøst, eller ofte av alle de som ikke har prøvd den. For mange er det en fin måte å møte en fremtidig kjæreste på. Om det er dette du har hørt fra kompiser så er de av den typen som bruker appen til å finne noe useriøst. Dette betyr ikke at alle, eller flesteparten en gang, bruker den til dette. Nei det blir ikke sex på 1-3 date fordi personen oppfører seg ok. Det blir sex nå begge ønsker sex. At man møtes på tinder betyr ikke at det blir sex fortere. De du møter er fortsatt de samme menneskene som de ville vært ellers. De som ønsker ons har det, de som ønsker noe seriøst ser etter det. Så det første du må gjøre om du kun er ute etter sex er å finne damer som kun er ute etter sex. Eller du kan være en drittsekk og late som du vil noe mer for å få sex, men det håper jeg du ikke gjør. Anonymkode: dc5f5...84d 6
Wiwa Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 De fleste jentene jeg kjenner bruker Tinder for å finne seg noen å date eller bli sammen med. Jeg er selv veldig selektiv på hvem jeg trykker "like" på, og hvem jeg gidder å bruke tiden min på. Hvis den første meldingen er "lyst på et knull?," så avslår jeg pent nei til det siden det er ikke det jeg er ute etter. Så hvis det er kun sex du er ute etter så vil jeg si at det kommer veldig an på hvordan du ser ut hvis du bare skal få deg et ligg. Er du over gjennomsnittet pen og jentene du matcher med er ute etter det samme som deg, så vil det ikke være noe problem. Har du et mer gjennomsnittlig utseende så hadde jeg satset mer på humor og sjarm, og tatt mer kontakt i helgene eller at du inviterer personen på en øl og tar ting derfra. Eventuelt sjekke opp damer etter kl 01:00 når du er ute på byen. Da er promillen høy og dømmekraften lav så da er det stor sjans for at du kan lykkes der. 1
Gjest Else-Britt Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lett er det å få seg noe på tinder? Om man er en mann på 183, skallet (barbert alt), slank, men veldig utrent. Men god på å snakke med mennesker og høyt utdannet. Er tidlig 30-årene og ser etter kvinner på min alder eller helst yngre. Dere som er der, hva er prosentandelen av dates som gir sex? Anonymkode: e2850...49e Da vil jeg anbefale deg å se etter andre arenaer for å sjekke opp kvinner. Tinder er 100% utseendefokusert, så det er ikke et sted hvor du får gjort nytte av de kvalitetene du besitter for å kunne snakke en dame til sengs. Du får rett og slett ikke muligheten til det der hvis du ikke er blant topp 20% når det gjelder utseende. Byen er et mye bedre alternativ for noen som har snakketøyet sitt i orden
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 Jeg hadde sveipa deg venstre, av den enkle grunn at du ikke har hår. Det andre er ikke sååå viktig for meg, men akkurat hår, på hodet, er viktig. For meg. Sånn ellers syns jeg det er turn-off med ssexprat fra første stund, og ville antagelig slettet en evt match på grunn av det. Sex er bra og sex er digg, men ønsker noe litt mer enn kun sex. Anonymkode: f8f80...756 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #15 Skrevet 15. februar 2017 Som mann er det ikke vits på dra på tinder for å få seg noe, med mindre du er i topp 5% mest attraktive. De damene som kun bruker tinder for sex kan velge og vrake, og de velger kun de mest attraktive å hooke opp med. Prøv heller å komme deg ut og møt damer. Det er sløs av tid å være på tinder for menn flest. Anonymkode: fefc7...cf8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #16 Skrevet 15. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett. Krever utrolig mye jobb. Å chatte med jenter er 100 ganger verre enn å faktisk snakke med jenter i real life fordi du har ikke mulighet til å bruke kroppspråk eller stemme/toneleie etc til å skape attraksjon. Jentene har fritt frem valg av menn der, og du er bare en i mengden. Hvis du bare chatter om "vanlige" ting så kutter de deg ganske kjapt. Hvis du prøver å være litt drøy/morsom for å skape spenning så kutter de deg også fordi det kan bli for drøyt, eller for try-hard. Så du må være fryktelig kalibrert. Ikke si at du er ute etter sex. Du må prøve å få dem på date, helst en kaffe, bare å få til det trengs et mini-mirakel, men det skjer fra tid til annen. Anonymkode: a7eff...4fb Helt ærlig, som en av kvinnene som noen ganger er ute etter en potensiell sexdate eller bare litt sexting: Om du er "kalibrert" eller ikke avgjøres av bildene. Det handler ikke om hvor vidt du treffer balansen mellom realt og drøyt, direkte og hintende, spøk og alvor, men om jeg utfra bildene får inntrykk av at du er en kjekkas med seksuell utstråling. Fordi det er den type menn jeg vil ha den type eventyr med. Og akkurat der bommer bildene sjelden... Anonymkode: eb80d...c66
Okapi Skrevet 15. februar 2017 #17 Skrevet 15. februar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig, som en av kvinnene som noen ganger er ute etter en potensiell sexdate eller bare litt sexting: Om du er "kalibrert" eller ikke avgjøres av bildene. Det handler ikke om hvor vidt du treffer balansen mellom realt og drøyt, direkte og hintende, spøk og alvor, men om jeg utfra bildene får inntrykk av at du er en kjekkas med seksuell utstråling. Fordi det er den type menn jeg vil ha den type eventyr med. Og akkurat der bommer bildene sjelden... Anonymkode: eb80d...c66 Men om du nå føler bildene viser deg det du vil ha, kan det jo fortsatt være fyren er litt for rølpete eller litt for keitete. Du mener vel ikke å si at det ikke påvirker om du fortsatt vil ha ham? 1
Gjest Athleisure Skrevet 15. februar 2017 #18 Skrevet 15. februar 2017 De fleste menn er uattraktive. Har forsøkt tinder noen ganger og ender opp med å trykke ja på kanskje 2 stykk av alle som dukker opp :S innse bare at kvinnfolk ikke er interessert
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #19 Skrevet 15. februar 2017 8 minutter siden, marengsi skrev: De fleste menn er uattraktive. Har forsøkt tinder noen ganger og ender opp med å trykke ja på kanskje 2 stykk av alle som dukker opp :S innse bare at kvinnfolk ikke er interessert Det er fordi du er på shopping. Når du er ute og skal kjøpe ny bukse, ender du opp med å kjøpe alle? Nei. Du er kresen, for du venter på den ene rette buksen du aldri finner. Det er fordi valgmulighetene er så store, og at du har blitt skadet av å se de beste. Derfor er du superkresen, og ender opp med å sveipe til høyre på de samme mennene alle andre sveiper til høyre på. For alle tror jo de har funnet den ene rette buksa de vil ha. Men de får vel hakeslepp når de ser prisen de må betale... Anonymkode: fefc7...cf8
Gjest Athleisure Skrevet 15. februar 2017 #20 Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi du er på shopping. Når du er ute og skal kjøpe ny bukse, ender du opp med å kjøpe alle? Nei. Du er kresen, for du venter på den ene rette buksen du aldri finner. Det er fordi valgmulighetene er så store, og at du har blitt skadet av å se de beste. Derfor er du superkresen, og ender opp med å sveipe til høyre på de samme mennene alle andre sveiper til høyre på. For alle tror jo de har funnet den ene rette buksa de vil ha. Men de får vel hakeslepp når de ser prisen de må betale... Anonymkode: fefc7...cf8 Kanskje menn og skal begynne å bli litt mer kresen? er ingen kunst å invitere en hvilken som helst dame til sengs bra å være kresen, så slipper man pinlige øyeblikk som å miste tenningen når man ser fangsten? eneste grunnen til at jeg har vært på tinder er for å gi litt falske forhåpninger til menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå