nathaliek Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 (endret) Orker ikke bruke livet mitt på forum, hva gjør dere kveldene?Sletter derfor innlegget. Endret 15. februar 2017 av nathaliek
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Jeg tror du må roe ned litt. Disse folkene virker litt svake ressursmessig, og spesielt det jaget etter drama er jo veldig lite dannet. Svigermoren din hørest ut som hun sliter litt psykisk, men jeg vet ikke. Jeg sammenligner med min egen mor og andre jeg kjenner rundt det å bare snakke om seg selv, gjerne men hensikten om å få omsorg. Moren min var sånn og hadde et stort behov for å få omsorg. Så jeg synes du skal gi henne det. Gi svigermor omsorg og la henne få prate ut, prøv å lytt og forstå. De andre som driver å lager drama hadde jeg ikke brukt så mye tid på. Anonymkode: d995d...de7 2
nathaliek Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du må roe ned litt. Disse folkene virker litt svake ressursmessig, og spesielt det jaget etter drama er jo veldig lite dannet. Svigermoren din hørest ut som hun sliter litt psykisk, men jeg vet ikke. Jeg sammenligner med min egen mor og andre jeg kjenner rundt det å bare snakke om seg selv, gjerne men hensikten om å få omsorg. Moren min var sånn og hadde et stort behov for å få omsorg. Så jeg synes du skal gi henne det. Gi svigermor omsorg og la henne få prate ut, prøv å lytt og forstå. De andre som driver å lager drama hadde jeg ikke brukt så mye tid på. Anonymkode: d995d...de7 Men det er sårende for meg som mamma,og jeg trenger å prate ut og høre hva dette er for noe... Broren har vi ikke noe å gjøre med lenger, men er sårende at alt dette her små greiene skal henge igjen så mange år??? Jeg vil jo lytte å jeg gjør det, jeg setter meg ned med henne, sender henne meldinger å spør hvordan dagen er gått, og spør henne også hva hun ville brukt dagen på om hun ble sykemeldt slik hun har planer om.. Hun svarer at da vil hun ned å jobbe frivillig med narkomane,jeg svarer da at det synes jeg høres rart ut at du kan ha energi til når du sier du ikke orker treffe barnebarna dine, hun svarer da at hun må gjøre noe som gir HENNE NOE. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Du må ikke gjøre deg så avhengig av dem. Aksepter at de er som de er, og situasjonen er som den er. Barnet ditt har faren sin og deg. Noen barn er heldige og har mange omsorgspersoner i storfamilien rundt seg, mange har det ikke. Forsøk heller å skape gode nettverk rundt deg selv og barnet gjennom venner og positive relasjoner, og aksepter og bestreb dere på å gjøre deres lille kjernefamilie til en fullverdig familie. All oppmerksomhet fra øvrig slekt som er positiv får være et pluss, men ikke gå og forvent og føl at det er noe som mangler. Din svigermor vil sikkert ikke endre seg, slutt å håpe på det, lev ditt liv uavhengig av henne. Anonymkode: e7703...56d 4
Sirah Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Har du ikke laget mange tråder om denne familien? Tror dessverre bare du snart må innse at dette forholdet (til familien, ikke mannen din) er dødsdømt og gi det opp. For din egen del. Det er jo tydelig at dette tærer veldig på deg. La de seile sin egen sjø, det er tydelig at du har et større behov for å treffe dem enn de har for å tilbringe tid med dere. 2
ViljaH Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Hallo igjen. Har du fulgt tipsene du har fått før? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Kan ikke du prøve å slå av repeat knappen, TS? Anonymkode: f823e...727
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 6 timer siden, nathaliek skrev: Hun svarer at da vil hun ned å jobbe frivillig med narkomane,jeg svarer da at det synes jeg høres rart ut at du kan ha energi til når du sier du ikke orker treffe barnebarna dine, hun svarer da at hun må gjøre noe som gir HENNE NOE Jammen du presser jo henne til å passe ungen deres. Jeg hadde ikke turt å snakke sånn til min svigermor! Her er det mannen som avtaler med svigermor, ikke jeg. Det er hans mor. PErsonlig er jeg mer bekymret for at svigermor blir stressa da det er tøft for gamliser å passe på sånne småttiser. Barnet deres er 7 mnd. Det er veldig ungt. vi hadde ikke vår unge hos svigermor før han var ett år. Du må slappe av og distansere deg litt, og ikke være så sår. Anonymkode: d995d...de7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 6 timer siden, nathaliek skrev: Men det er sårende for meg som mamma,og jeg trenger å prate ut og høre hva dette er for noe... Broren har vi ikke noe å gjøre med lenger, men er sårende at alt dette her små greiene skal henge igjen så mange år??? Jeg vil jo lytte å jeg gjør det, jeg setter meg ned med henne, sender henne meldinger å spør hvordan dagen er gått, og spør henne også hva hun ville brukt dagen på om hun ble sykemeldt slik hun har planer om.. Hun svarer at da vil hun ned å jobbe frivillig med narkomane,jeg svarer da at det synes jeg høres rart ut at du kan ha energi til når du sier du ikke orker treffe barnebarna dine, hun svarer da at hun må gjøre noe som gir HENNE NOE. Er det måten du snakker til svigermor, skjønner jeg godt hun tar avstand. Her er det du som starter potensielle krangler 2
nathaliek Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen du presser jo henne til å passe ungen deres. Jeg hadde ikke turt å snakke sånn til min svigermor! Her er det mannen som avtaler med svigermor, ikke jeg. Det er hans mor. PErsonlig er jeg mer bekymret for at svigermor blir stressa da det er tøft for gamliser å passe på sånne småttiser. Barnet deres er 7 mnd. Det er veldig ungt. vi hadde ikke vår unge hos svigermor før han var ett år. Du må slappe av og distansere deg litt, og ikke være så sår. Anonymkode: d995d...de7 Hvor får du det fra? Barnet vårt er ikke 7 mnd. Og jeg har ikke skrevet om de før, tydelig at noen TRÅLET forumet, da er det nok mange likheter hos folk.. 1
nathaliek Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2017 2 timer siden, Evilposelos skrev: Er det måten du snakker til svigermor, skjønner jeg godt hun tar avstand. Her er det du som starter potensielle krangler Hun som svarte det????? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 9 minutter siden, nathaliek skrev: Hvor får du det fra? Barnet vårt er ikke 7 mnd. Og jeg har ikke skrevet om de før, tydelig at noen TRÅLET forumet, da er det nok mange likheter hos folk.. Det tror jeg ingenting på for hele denne historien er klin identisk med tidligere. Skrevet på akkurat samme måte også.. Så den må du lenger ut på landet med altså. Anonymkode: 424a3...a09
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 16 minutter siden, nathaliek skrev: Hvor får du det fra? Barnet vårt er ikke 7 mnd. Og jeg har ikke skrevet om de før, tydelig at noen TRÅLET forumet, da er det nok mange likheter hos folk.. hæ? Sitat år jeg spør om vi kan snakkes og ordne opp i ting sier hun at hun har sovet dårlig, hun har ikke passet barnet vårt på 7 mnd på natta og har lovet ca annenhver mnd å gjøre det så de kan ha tid sammen, men hun avlyser på sms samme dag. Jeg tenker om det er pga DETTE? Jeg spurte svigerinne om vi ikke snart kunne sees da det er tre mnd siden, men får t Anonymkode: d995d...de7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 9 timer siden, nathaliek skrev: Men det er sårende for meg som mamma,og jeg trenger å prate ut og høre hva dette er for noe... Broren har vi ikke noe å gjøre med lenger, men er sårende at alt dette her små greiene skal henge igjen så mange år??? Jeg vil jo lytte å jeg gjør det, jeg setter meg ned med henne, sender henne meldinger å spør hvordan dagen er gått, og spør henne også hva hun ville brukt dagen på om hun ble sykemeldt slik hun har planer om.. Hun svarer at da vil hun ned å jobbe frivillig med narkomane,jeg svarer da at det synes jeg høres rart ut at du kan ha energi til når du sier du ikke orker treffe barnebarna dine, hun svarer da at hun må gjøre noe som gir HENNE NOE. Disse to tingene er frekke! Den siste jeg har uthevet er jo som at du betviler hennes egne vurderinger. 15 minutter siden, nathaliek skrev: Hun som svarte det????? Det var det du sa som var frekt. Det er frekt å spørre om så personlige ting. Og i det hele tatt kommentere det hun svarer med at du synes det er rart at hun kan ha energi til det, når hun ikke orker å treffe barnebarna?! Altså, det er kjempefrekt! Jeg hadde aldri tolerert at noen snakket til meg på den måten. Da mener jeg ikke det hun svarte, men det du spurte om, samt svaret du gav henne. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hæ? Anonymkode: d995d...de7 Tror hun mener at barnet har ikke blitt passet av svigermor de siste sju månedene. Anonymkode: f3c61...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 Hvorfor må alt gå på dine premisser da? Er så lei av dere nybakt foreldre som tror dere føde den neste kongen. Av og til gjør du ting med andre som du ikke er helt enig med slik at de også føler at folk bryr seg. Men nei, her snakker du om deg deg deg - kanskje de ser deg som uhøflig og self opptatte. Høres ut som du ikke vise dem at du bryr seg i det hele tatt. Anonymkode: 90350...2fa 1
nathaliek Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2017 (endret) På 16.2.2017 den 9.16, AnonymBruker skrev: Hvorfor må alt gå på dine premisser da? Er så lei av dere nybakt foreldre som tror dere føde den neste kongen. Av og til gjør du ting med andre som du ikke er helt enig med slik at de også føler at folk bryr seg. Men nei, her snakker du om deg deg deg - kanskje de ser deg som uhøflig og self opptatte. Høres ut som du ikke vise dem at du bryr seg i det hele tatt. Anonymkode: 90350...2fa Ehh barnet er snart 4 år, ta deg en bolle.... Endret 3. mars 2017 av nathaliek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå