Gå til innhold

Hvor mange nettfrosker må man gå på første date med før man finner drømmeprinsen online?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har funnet kjærligheten på nettet, hvor mange andre møtte dere før dere møtte *den rette*? Har bare hatt forhold med folk jeg har møtt i det virkelige livet. Har prøvd nettdating ved flere anledninger, sikkert truffet 10 stykker til sammen.

Anonymkode: 899e5...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var vel på date med oppunder 20 stk før jeg traff Drømmemannen :):) De aller fleste ble det bare 1 date med, et par stk 2-3 dater, men ikke mer. Før jeg da traff han som nå har vært samboeren min i snart 2 år :)

Anonymkode: c103c...100

• Liker 1
Skrevet

Han var den tredje jeg traff fra Tinder. 

Anonymkode: 4fa4f...11a

Skrevet

Er du den rette da? Finner du hele tiden feil med alle andre, som gjør at du kutter dem ut?

Anonymkode: 81300...e5f

Skrevet

Truffet ca 15 til nå, og er vel egentlig rett ved å gi opp. Men man møter i alle fall ingen ved å gi opp. 

Men jeg treffer ikke bare folk i hytt og pine, jeg har brukt mye tid på å tenke igjennom hva jeg trenger, hva som ikke har fungert, hvor ærlig jeg kan være i starten, osv. Så de siste jeg har truffet har jeg møtt flere ganger, enn i begynnelsen når jeg bare møtte "hvem som helst" som jeg hadde snakket litt med. 

Anonymkode: 8d29e...3c6

Skrevet

Husker ikke helt, det er 10 år siden. Men ca 4? :)

Anonymkode: 7b27f...c47

Skrevet

Jeg regna på det, svaret er 3.14 frosker. 

Anonymkode: feea9...6f3

Skrevet

Møtte vel rundt 10 stk over et par år før jeg møtte han jeg bor med nå. 

Skrevet

Ca 25 dater over ca 1 år.

Anonymkode: 0c288...baa

Skrevet

Tipper jeg møtte rundt 15 stk før jeg traff samboeren 😊

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Truffet ca 15 til nå, og er vel egentlig rett ved å gi opp. Men man møter i alle fall ingen ved å gi opp. 

Men jeg treffer ikke bare folk i hytt og pine, jeg har brukt mye tid på å tenke igjennom hva jeg trenger, hva som ikke har fungert, hvor ærlig jeg kan være i starten, osv. Så de siste jeg har truffet har jeg møtt flere ganger, enn i begynnelsen når jeg bare møtte "hvem som helst" som jeg hadde snakket litt med. 

Anonymkode: 8d29e...3c6

Bra taktikk. Bli mer selektiv med froskeutvalget.

Anonymkode: 41cac...728

Skrevet

Noen tips.

nettdating er ikke det samme som å spørre en date in real life. Da har man sikkert observert og blitt noe kjent med personen på forhånd uten "jåling".

man må forvente på forhånd å støte på mange skuffelser med nettdating. Folk pynter lettere på sine profiler osv. Det er lettere å ikke være seg selv over nett.

når man først møtes, så er det også litt kleint mtp at det ligger liksom litt forventninger i lufta at dette skal bli bra osv.

bare vær beinhard på akkurat det du søker og ønsker, ha også realistiske krav og stol på magefølelsen, den er bra.

Det er også best å ikke vente for lenge med å møtes irl.

pluss, dropp sex på første date, aldri noe sjakktrekk om man ønsker å bli bedre og godt kjent med personen, ønsker et langvarig forhold.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...