AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Er litt småforelsket i denne mannen... Han har i det minste en viss interesse for meg, men vet ikke hvor langt den strekker seg. Vi har sex (nesten hver gang vi sees), men føles ikke som jeg blir brukt for sex (som regel jeg som tar iniativet til det og han har ikke sex med andre og har ikke hatt sex et år før vi møttes). Kan hende jeg bare er vente-til-jeg-finner-noe-bedre-jenta. Eller kan hende han bare ER veldig opptatt og rotete og sjernert. Begge deler føles sannsynlige i mine øyne. Hvordan spør jeg om dette på en ok måte? Vil ikke ha noen heavy samtale, der jeg ikke er sikker på om jeg er SÅ interessert. Men vil liksom vite om dette har muligheter for å bli "noe mer" eller ikke. Anonymkode: eba9f...f0e
Gjest Annetnavn_ Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 I min bok er det alltid best å være direkte og ærlig uten å utbrodere for mye. Jeg tenker det går fint an å spørre om hva han tenker om dere to, uten at samtalen trenger å bli for heavy.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: I min bok er det alltid best å være direkte og ærlig uten å utbrodere for mye. Jeg tenker det går fint an å spørre om hva han tenker om dere to, uten at samtalen trenger å bli for heavy. Men hva skal jeg si om han spør meg om det samme? For jeg er litt midt-i-mellom, usikker på om jeg vil ta det videre, samtidig er det jo noen følelser som rumler rundt. Det kan kanskje virke litt kjølig? Anonymkode: eba9f...f0e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: I min bok er det alltid best å være direkte og ærlig uten å utbrodere for mye. Jeg tenker det går fint an å spørre om hva han tenker om dere to, uten at samtalen trenger å bli for heavy. "Hva tenker du om meg"? Eller "Hva tenker du om oss?" Hvordan formulere det på en minst mulig masete måte? Anonymkode: eba9f...f0e
Gjest Annetnavn_ Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva skal jeg si om han spør meg om det samme? For jeg er litt midt-i-mellom, usikker på om jeg vil ta det videre, samtidig er det jo noen følelser som rumler rundt. Det kan kanskje virke litt kjølig? Anonymkode: eba9f...f0e Hvis du vil ha ærlig svar av han, så må du tåle å svare ærlig tilbake på spørsmål han stiller. Hvis du ikke ønsker å fortelle hvordan du har det, så kanskje du skal drøye med å spørre han om hvordan han føler det?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, Strixa skrev: Hvis du vil ha ærlig svar av han, så må du tåle å svare ærlig tilbake på spørsmål han stiller. Hvis du ikke ønsker å fortelle hvordan du har det, så kanskje du skal drøye med å spørre han om hvordan han føler det? På en måte er det bedre å vente, da vet jeg hva jeg vil. Men hva om jeg forelsker meg skikkelig og det viser seg at han ikke er der i det hele tatt? Da kan jeg jo ende opp knust... Anonymkode: eba9f...f0e
Gjest Annetnavn_ Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På en måte er det bedre å vente, da vet jeg hva jeg vil. Men hva om jeg forelsker meg skikkelig og det viser seg at han ikke er der i det hele tatt? Da kan jeg jo ende opp knust... Anonymkode: eba9f...f0e Å ende opp knust er alltid en risiko når man er på jakt etter en å leve sammen med. Lite å gjøre med det, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Vi kom inn på dette nå nettopp (4. date, og før vi hadde sex). Problemet er at jeg husker ikke 100% hvordan vi datt inn på det... Men vi satt og pratet om noe, om oss og ting vi har lyst til å gjøre tror jeg. I alle fall ble det bare en litt naturlig anledning hvor jeg bare kommenterte "Ja, hvis vi ser for oss at det blir noe mer framover?" Og da fikk jeg kontant svar at han var veldig interessert i å se om det kan utvikle seg til noe varig. Og det er jo det samme som jeg tenker også. Man VET jo ikke om det kommer til å fungere, men man ønsker å se om det kan det. Det er jo saken. og det er greit å avklare at begge ser likt på det, at ikke en ser på det som helt uforpliktende. Vi avtalte i samme slengen å være helt ærlig og åpen ang dette med hverandre. At hvis en følte at det ikke helt gikk veien så skal vi si ifra til den andre med det samme. Ikke bare vente og se... Anonymkode: 2bdf4...a95 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Var nettopp i samme situasjon. Har møtt en mann er par ganger og vi har både møttes på byen og edru. Vi har vært ute å spist og hatt hjemmedager. Jeg bare tok motet til meg og formulerte det som noe sånt at jeg ville vite om vi kun var fuckfriends eller om dette var noe vi kunne bygge på. Fordi hvis vi kun var FF så ville jeg vite det slik at jeg ikke fikk ganske forhåpninger og at jeg også dermed kunne prioritere min fritid deretter. Sa at hvis vi kun er FF så er det ikke vits i å snakkes hver dag, ha middagsdater etc. da man kan møtes kun for det begge vil ha. Når jeg skriver dette så merker jeg at dette er en veldig forsvarsposisjon måte å si det på men det funket. Var også redd for at han syns det var for tidlig å snakke om dette men jeg syns det er greit å vite hva den andre ser etter relativt tidlig Lykke til!! Anonymkode: e3854...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå