strokenfroken Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Heisann. Lurer på om noen har operert seg her de siste årene og kan gi erfaringer? Vurderer å operere nesa mi der men litt usikker ettersom jeg har lest mye negativt men også posetivt om stedet. men det var også for flere år siden. SÅ derfor lurer jeg på om noen har noen nyere erfaringer? Var på konsultasjon her om dagen hos Dr Amin Kalaaji og jeg var meget fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har ikke operert meg der, men på fornebuklinikken! Jeg sillikon for 2 år siden, jeg er veldig fornøyd med kirurgen min. Jeg fikk et naturlig og flott resultat og oppfølging osv etterpå. Jeg tok silikon måneden etter jeg fylte 18 og jeg trodde "alle" problemene mine skulle løse seg når jeg hadde tatt det og at jeg plutselig skulle få kjempegod selvtillit, men det var ikke tilfelle. Jeg har hvertfall lært at operasjoner nesten ikke gjør noen ting på selvtilliten, det gjør jo noe, men det fikser ikke alt. Selve operasjonen er jeg kjempefornøyd med og resultatet slik det er i dag, men du burde tenke deg om mange mange ganger. Du kan jo prøve å få konsultasjoner på de stedene du liker best, spør om å få før og etter bilder, spør om hvilken garanti de har hvis du ikke blir fonøyd osv. Hvor gammel er du? Lykke til😃 Anonymkode: 66c31...1d1
ClosedParadise Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Styr unna vær så snill. Google det og sjekk nyheter så skjønner du. Det er 1 kirurg der som opererer ALT! Jeg hadde Pål schistad på fornebuklinikken, storfornøyd:) 1
Sannis88 Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 På 15.2.2017 den 10.54, strokenfroken skrev: Heisann. Lurer på om noen har operert seg her de siste årene og kan gi erfaringer? Vurderer å operere nesa mi der men litt usikker ettersom jeg har lest mye negativt men også posetivt om stedet. men det var også for flere år siden. SÅ derfor lurer jeg på om noen har noen nyere erfaringer? Var på konsultasjon her om dagen hos Dr Amin Kalaaji og jeg var meget fornøyd med den. Jeg har gjort Neseplastikk hos Morten haug. Lest mye positivt om han, men ikke Oslo plastikkirurgi.
strokenfroken Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2017 Takk for tilbakmeldinge.r Problemet er bare at jeg har vært på konsultasjon hos Morten haug men han mentge det ikke var noe å gjøre.. Var en 5 min konsultasjon og han virka skikkelig dust så ble ganske lei meg for har store komplekser for nesa. På oslo plastikk kirurgi kunne han gjøre masse liksom. Så derfor jeg er usikker nå.
Sannis88 Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 10 timer siden, strokenfroken skrev: Takk for tilbakmeldinge.r Problemet er bare at jeg har vært på konsultasjon hos Morten haug men han mentge det ikke var noe å gjøre.. Var en 5 min konsultasjon og han virka skikkelig dust så ble ganske lei meg for har store komplekser for nesa. På oslo plastikk kirurgi kunne han gjøre masse liksom. Så derfor jeg er usikker nå. Hva ville du gjøre med nesen da? Alle neser er jo forskjellig å det finnes begrensinger. Tenker at Morten er spesialist så kanskje du bør høre på han. Men er man ikke fornøyd så er man ikke. Hadde anbefalt at ta turen innom fler kirurger. Hva med bjørn Tvedt? Mitt valg sto faktisk mellom bjørn og Morten.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 På 20.2.2017 den 13.36, strokenfroken skrev: Takk for tilbakmeldinge.r Problemet er bare at jeg har vært på konsultasjon hos Morten haug men han mentge det ikke var noe å gjøre.. Var en 5 min konsultasjon og han virka skikkelig dust så ble ganske lei meg for har store komplekser for nesa. På oslo plastikk kirurgi kunne han gjøre masse liksom. Så derfor jeg er usikker nå. HVOrfor kunne ikke morten gjøre noe? Kunne han gjøre litt eller ville han ikke operere deg i det hele tatt? Anonymkode: c63cc...3f8
ClosedParadise Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 På 20.2.2017 den 13.36, strokenfroken skrev: Takk for tilbakmeldinge.r Problemet er bare at jeg har vært på konsultasjon hos Morten haug men han mentge det ikke var noe å gjøre.. Var en 5 min konsultasjon og han virka skikkelig dust så ble ganske lei meg for har store komplekser for nesa. På oslo plastikk kirurgi kunne han gjøre masse liksom. Så derfor jeg er usikker nå. Det som er greia er at kirurgen på Oslo plastikkirurgi tenker kun penger, han opererer alt som er selvom det kanskje ikke er grunn for det. Hos seriøse steder kan man bli anbefalt å ikke operere seg eller "nektet" operasjon der fordi kirurgene ikke vil utsette deg for en stor operasjon og påkjenning når ting egentlig er helt normalt. Du er nødt til å lese grundig om Oslo plastikkirurgi. Det kryr av dårlige rykter og nyheter, og jeg blir kvalm og skjelven bare jeg leser det navnet der.
strokenfroken Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2017 På 21.02.2017 den 13.56, AnonymBruker skrev: HVOrfor kunne ikke morten gjøre noe? Kunne han gjøre litt eller ville han ikke operere deg i det hele tatt? Anonymkode: c63cc...3f8 Han ville ikke i det hele tatt.
strokenfroken Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2017 På 22.02.2017 den 2.47, ClosedParadise skrev: Det som er greia er at kirurgen på Oslo plastikkirurgi tenker kun penger, han opererer alt som er selvom det kanskje ikke er grunn for det. Hos seriøse steder kan man bli anbefalt å ikke operere seg eller "nektet" operasjon der fordi kirurgene ikke vil utsette deg for en stor operasjon og påkjenning når ting egentlig er helt normalt. Du er nødt til å lese grundig om Oslo plastikkirurgi. Det kryr av dårlige rykter og nyheter, og jeg blir kvalm og skjelven bare jeg leser det navnet der. Joda men jeg er ganske sikker på at NOE kan gjøres men han ville ikke gjøre noe. og når man har komplekser er det som regel for en grunn Joda sant det men.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #12 Skrevet 23. februar 2017 http://www.dagbladet.no/nyheter/sekretaeren-satt-til-a-bista-under-operasjoner/65285410 http://www.dagbladet.no/nyheter/vil-granske-skjonnhetsklinikk/65285379 Anonymkode: b748a...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #13 Skrevet 23. februar 2017 Søk en second opinion hos andre plastiske kirurger som er kjent for å operere neser. Som en skriver over her, kan du konsultere Bjørn Tvedt på Akademiklinikken. Hvis han også fraråder deg å gjøre noe, synes jeg du skal høre på dem. De sier ikke det de sier for ingenting. Husk at en neseoperasjon ikke garantert gjør nesen din finere. Det er nok av dem som angrer bittert på at de opererte nesen. Anonymkode: b748a...b5b
strokenfroken Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk en second opinion hos andre plastiske kirurger som er kjent for å operere neser. Som en skriver over her, kan du konsultere Bjørn Tvedt på Akademiklinikken. Hvis han også fraråder deg å gjøre noe, synes jeg du skal høre på dem. De sier ikke det de sier for ingenting. Husk at en neseoperasjon ikke garantert gjør nesen din finere. Det er nok av dem som angrer bittert på at de opererte nesen. Anonymkode: b748a...b5b Sant. Jeg har bestilt konsultasjon hos Bjørn nå også. Sendte også noen bilder til en kirurg i USA. Han skal vistnok være veldig flink da og han sa også at han kunne gjøre noe men det er svin dyrt. Så får se hva Bjørn sier. Føler han er mitt siste håp.
Sannis88 Skrevet 3. mars 2017 #15 Skrevet 3. mars 2017 Hvordan har det gått for deg? har du vært hos bjørn?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #16 Skrevet 3. mars 2017 Kjenner ei som opererte seg der for en stund siden, ser ikke noe spesiell forskjell. Men vedkommende selv sier at hun er fornøyd da. Anonymkode: f09b8...71c
strokenfroken Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #17 Skrevet 11. mars 2017 På 03.03.2017 den 19.03, Sannis88 skrev: Hvordan har det gått for deg? har du vært hos bjørn? Det har jeg. Og er veldig fornøyd med hva han sa. Så jeg skal til fornebu klinikken en tur også for å høre men veldig fornøyd med Bjørn og tror mest sannsynlig jeg blir å operere der Skulle ønske jeg kunne se noen før og etter bilder av folk som har operert der da så hvis noen har er det bare å si ifra
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #18 Skrevet 11. mars 2017 Blir så trist av å lese slike tråder. Ikke rart man må ha fokus på skjønnhetsidealet i dagens samfunn. Tragisk at folk må fikse på kroppen sin for å føle seg vel. Vær den du er, vær fornøyd med kroppen din, og la fitta flagre! Anonymkode: b2d9f...1e1
JenteOslo Skrevet 20. juni 2018 #19 Skrevet 20. juni 2018 (endret) På 15.2.2017 den 12.54, strokenfroken skrev: Heisann. Lurer på om noen har operert seg her de siste årene og kan gi erfaringer? Vurderer å operere nesa mi der men litt usikker ettersom jeg har lest mye negativt men også posetivt om stedet. men det var også for flere år siden. SÅ derfor lurer jeg på om noen har noen nyere erfaringer? Var på konsultasjon her om dagen hos Dr Amin Kalaaji og jeg var meget fornøyd med den. Hei, Har du operert allerede? Jeg ville ikke anbefalt noen i det hele tatt å operere hos dr. KALAAJI Jeg opererte nese hos han i 2013. Det var en meget dårlig operasjon. Endret 20. juni 2018 av JenteOslo
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #20 Skrevet 21. juni 2024 JenteOslo skrev (På 20.6.2018 den 14.01): Hei, Har du operert allerede? Jeg ville ikke anbefalt noen i det hele tatt å operere hos dr. KALAAJI Jeg opererte nese hos han i 2013. Det var en meget dårlig operasjon. Hvordan ble nesen din? Anonymkode: c63cc...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå