AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Fins ikke normal Tampax lenger, med innføringshylse i papp? Er det kun Tampax pearl som er i salg nå? Jeg syns Tampax pearl er skikkelig vemmelig, den har teit fasong (en diger KLUMP, jo!) og den har skikkelig ekkel tjukk tråd, og ikke minst så er innføringshylse og innpakning i plast. Hvem syns at verden trenger flere engangsprodukter i plast, liksom!? Jeg vil ha Tampax med papphylse!!! Ååååårh. Fins det andre tampongmerker med innføringshylse i papp? (Ja, jeg vet jeg kan bruke ob eller andre tamponger uten hylse, eller eventuelt menskopp, men jeg liker tamponger med den innføringsdingsen, jeg.) Anonymkode: 6572f...050 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 What!? Jeg finner ikke tampax pearl noe sted jeg! Alle butikkene jeg har vært i (Oslo sentrumsområdet) har de "vanlige" tampax med papphylse. Anonymkode: 6b122...c70
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Seriøst? Må jeg reise på tampongshopping til Oslo, altså? Anonymkode: 6572f...050 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Menskopp er tingen! Men jeg har også bare sett tampax med papphylse her i norge. Anonymkode: f1624...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Men i alle dager? Jeg er i Bergen, og har bare funnet Pearl i alle butikker de siste månedene. Så merkelig! Anonymkode: 6572f...050
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men i alle dager? Jeg er i Bergen, og har bare funnet Pearl i alle butikker de siste månedene. Så merkelig! Anonymkode: 6572f...050 Det starter alltid i Bergen... Først svartedøden, nå tar tampax pearl over *skummel musikk* Anonymkode: f1624...aa4 11
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det starter alltid i Bergen... Først svartedøden, nå tar tampax pearl over *skummel musikk* Anonymkode: f1624...aa4 Dette vil spre seg til resten av landet. Jeg spår dystre tider i møte. Blod vil flomme i gatene.. *hur hur* Anonymkode: f1624...aa4 4
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Jeg elsker tampax pearl, bare synd de ikke selges i de største størrelsene i Norge. På kiwi her har de vanlig tampax i grønn, den er vel super plus. den nest største.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Jeg fant bare Tampax pearl når jeg var i Tromsø i julen. Kjøpte et lite lager så jeg har ikke lett i lokalbutikkene etter jul Anonymkode: ab9a3...f1b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Men... liker dere Pearl bedre? Hvorfor?! Anonymkode: 6572f...050 1
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men... liker dere Pearl bedre? Hvorfor?! Anonymkode: 6572f...050 Fordi de er enda lettere å sette inn enn vanlig tampax. Men er enig i at de er litt rare i formen.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men... liker dere Pearl bedre? Hvorfor?! Anonymkode: 6572f...050 Nå har jeg aldri kjøpt pearl i Norge, hamstrer når jeg er i USA og England, men jeg synes de er mye bedre å sette inn. Anonymkode: 6b122...c70 1
Chiyo Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 Skal jeg gi deg et godt råd? Dropp tamponger med innføringshylse! Det er de verste tampongene jeg har vært ute for. Let's face it... mensen er blodig og sånn er det. Man må godta at man får litt blod på fingeren og gå videre med livet. Hvis jeg må bruke tampong har jeg noe OB, men jeg bruker menskopp vanligvis fordi det tørker ikke ut noen ting og jeg kan bruke den igjen og igjen. Menskopp endret livet mitt. No lie! Jeg holdt på å bli sprø i USA fordi de solgte de bare tamponger med hylse fordi jenter skal ikke ta på seg sjæl. 1
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 41 minutter siden, Chiyo skrev: Skal jeg gi deg et godt råd? Dropp tamponger med innføringshylse! Det er de verste tampongene jeg har vært ute for. Let's face it... mensen er blodig og sånn er det. Man må godta at man får litt blod på fingeren og gå videre med livet. Hvis jeg må bruke tampong har jeg noe OB, men jeg bruker menskopp vanligvis fordi det tørker ikke ut noen ting og jeg kan bruke den igjen og igjen. Menskopp endret livet mitt. No lie! Jeg holdt på å bli sprø i USA fordi de solgte de bare tamponger med hylse fordi jenter skal ikke ta på seg sjæl. Det er ikke pga søl jeg bruker tampax, det er fordi vanlig OB er vondt å sette inn for meg. Sommerene før var et mareritt før når jeg MÅTTE bruke OB, nå går det som en drøm etter jeg begynte å bruke tampax. Menskopp kommer jeg aldri til å somle til å prøve, med mindre jeg kommer over det billig i butikken eller på apotek.
Persephone Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 På 15.2.2017 den 21.29, Chiyo skrev: Jeg holdt på å bli sprø i USA fordi de solgte de bare tamponger med hylse fordi jenter skal ikke ta på seg sjæl. Du sier noe her altså. Da jeg begynte å bruke tamponger prøvde jeg å søke opp videoer om hvordan det gjordes, men det var selvfølgelig umulig å finne. Det var bare videoer hvor de viste hvordan man satt i tamponger med innføringshylse! På 15.2.2017 den 22.14, Boomonster skrev: Det er ikke pga søl jeg bruker tampax, det er fordi vanlig OB er vondt å sette inn for meg. Sommerene før var et mareritt før når jeg MÅTTE bruke OB, nå går det som en drøm etter jeg begynte å bruke tampax. Menskopp kommer jeg aldri til å somle til å prøve, med mindre jeg kommer over det billig i butikken eller på apotek. Menskopp koster 249 kroner på apoteket (https://www.vitusapotek.no/belladot-evelina-menstrual-cup-storrelse-2/p/912827). Dette var bare det første jeg fikk opp da jeg googlet, men vil tro de fleste apoteker har menskopper. Tampax koster vel en 20-30 kroner per pakke. Så det skal ikke lang tid før dette lønner seg.
Lykkehjerte Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 På 15.02.2017 den 19.32, AnonymBruker skrev: Seriøst? Må jeg reise på tampongshopping til Oslo, altså? Anonymkode: 6572f...050 Ja, det syns jeg virkelig at du skulle! Personlig ville jeg absolutt ha sett på det som en perfekt anledning til storshopping! Og da mener jeg selvsagt ikke bare tamponger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå