Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Til dere som mener at frisørstanden er Satan i menneskeskikkelse på Jorden, ta en titt på denne artikkelen fra Aftenposten.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 De hadde antageligvis behov for litt øving med saksa, etter å ha blitt dømt nord og ned,..
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Huff ja, fæle fæle mennesker og se så stygg den mannen på bildet ble, håper han klagde masse, fysj fysj. Hater frisører ass, fy faen ass Må gå og zende zmz nå, koooooooz
missfidget Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Til dere som mener at frisørstanden er Satan i menneskeskikkelse på Jorden' date=' ta en titt på denne artikkelen fra Aftenposten. Trenger å tørke øyene her jeg....Begynte å grine bare å se på bilder der.....Så utrolig fantastisk.....Det var virkelig noe, ja.....
Gjest ikke innlogget Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 jajajaj. søtt gjort av frisørene, men tviler på at de blir noe flinkere av dette altså
hilli Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 Problemet er jo ikke at jeg syns frisører er dårlige mennesker. Det jeg har problem med er at jeg må betale i dyre dommer for en dårlig utført jobb.
LilleBille Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Å hate frisører... :klø: Er det virkelig så mange som hater hele yrkesgrupper? En ting er å ikke ville betale i dyre dommer for en dårlig jobb, men derfra til å hate noen.. Ingen tvinger noen til å gå til frisøren - men man må kunne forvente skikkelig arbeid når man betaler for det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #9 Skrevet 10. desember 2004 Er det noen som hater frisører da?
LilleBille Skrevet 10. desember 2004 #10 Skrevet 10. desember 2004 Er det noen som hater frisører da? .. noen må det jo være siden innlegget var til "alle som hater frisører"...
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #11 Skrevet 10. desember 2004 Man skal høre mye før ørene detter av...
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #12 Skrevet 10. desember 2004 .. noen må det jo være siden innlegget var til "alle som hater frisører"... Jeg går utifra at tråden er til oss som alltid blir misfornøyde med frisøren (og som har nevnt det her inne på forumet).
aline Skrevet 10. desember 2004 #13 Skrevet 10. desember 2004 men det at man er missfornøyd hos frisøren, blir jo ikke bedre av at en frisørsalong gjør en veldedig gjerning før jul for rusmissbrukerne... skjønte ikke helt sammenhengen her jeg. det er ett supert tiltak denne frisørsalongen tok!! men om jeg hadde brukt dem tidligere og ikke vært fornøyd, så hadde jeg jo ikke blitt mer fornøyd med en klipp jeg var missfornøyd med pga dette? men så hater ikke jeg frisører da, så jeg klarer vel ikke å sette meg helt inn idet.
L@dy Skrevet 10. desember 2004 #14 Skrevet 10. desember 2004 men det at man er missfornøyd hos frisøren, blir jo ikke bedre av at en frisørsalong gjør en veldedig gjerning før jul for rusmissbrukerne... skjønte ikke helt sammenhengen her jeg. Jeg forstod innlegget ironisk eller litt humoristisk til de som er missfornøyd med dyre frisører. At de "faktisk også kan gjøre en god gjerning".
Gjest miau Skrevet 10. desember 2004 #15 Skrevet 10. desember 2004 Hvis det virkelig er noen her inne som hater frisører , så kan de jo bare holde seg hjemme og klippe seg sjøl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå