Gå til innhold

Noen som har fjernet restylane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk lagt restylane under muskelen på kinnene for et par mnd siden. Jeg er veldig misfornøyd, så mye yngre og finere ut FØR behandlingen. Det var behandleren som overbeviste meg om å ta det der. Jeg angrer så mye at jeg har vondt i magen. Trives ikke med fjeset mitt i det hele tatt. Ser bare ikke bra ut.. Hater at jeg brukte penger på å se verre ut enn jeg gjorde i utgangspunktet. Jeg vil ta det vekk!

Er det noen som har fjernet restylane? Vet de kan sprøyte inn et stoff som løser det opp..

Anonymkode: bbdba...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler veldig på at det får an å fjerne? 😂😂😂

Du nå nok vente, det går ut etterhvert. Første gangen varer ikke like lenge som de andre gangene man fyller tror jeg?

Anonymkode: 69ba3...4de

Skrevet

Selvfølgelig går det an å fjerne!!! De sprøyter inn et middel som oppløser restylanen. Ta kontakt med behandleren din. Hvis ikke er Silje Austnes en av de beste i Norge på restylane.

Anonymkode: c7829...954

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet det går an å fjerne. Heldigvis! Lurte bare på om noen her inne har gjort det.. 

Anonymkode: bbdba...98e

Skrevet

Jeg har fjernet i leppen. Gikk greit, sved litt, men ikke noe problem. Vet ikke om det har noe å si når det settes så dypt?

Anonymkode: 14954...9bc

Skrevet

Ja, jeg har fjernet i kinn og det gikk fint. Jeg så også eldre ut med enn uten. Det er nok best å gå til den som sprøytet inn filler, som vet eksakt hvor filleren ligger under muskelen din og kan sette hyaluronidase på helt riktig sted.

Anonymkode: e41b6...4d2

Skrevet

KAn man fjerne botox også? 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KAn man fjerne botox også? 

Nei, muskelen har blitt midlertidig lammet så effekten av botox må man pent vente til har gått ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...