Susanne84 Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hei har en gutt på 13år Skjønner ikke meg helt på han.. Det begynte med at han ville bruke hvite tennissokker, før kjøpte jeg sånne me masse motiver på å flere farger på, så jeg kjøpte nån hvite sokker som han ville men nu går han kun rundt i hvite tennissokker og over buksa:( syns ikke nå om d akkurat. Men er det som liksom er inn nå fortiden?
fuglekvitter__ Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 (endret) På 15.2.2017 den 2.31, Susanne84 skrev: Hei har en gutt på 13år Skjønner ikke meg helt på han.. Det begynte med at han ville bruke hvite tennissokker, før kjøpte jeg sånne me masse motiver på å flere farger på, så jeg kjøpte nån hvite sokker som han ville men nu går han kun rundt i hvite tennissokker og over buksa:( syns ikke nå om d akkurat. Men er det som liksom er inn nå fortiden? Ja, det er en trend. Det er mange som syntes det er fint. Selv brukte jeg dette i Spania i mange år. Det var flere som ble mektig imponert over jeans kombinert med dette. Sønnen din vil bare være med i gjengen, ha kul stil - slik som de andre. Det er visst typisk en alder å være opptatt av stil og sånt. Endret 16. februar 2017 av fuglekvitter__ 7
Severus Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Vi gjorde det for 10 år siden også, å så kom det at buksa skulle være brettet litt opp på anklene med hårstrikk rundt. Det er bare teite trender, la ungdommen være ungdom. 9
Gjest Snuppi Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 33 minutter siden, Susanne84 skrev: Hei har en gutt på 13år Skjønner ikke meg helt på han.. Det begynte med at han ville bruke hvite tennissokker, før kjøpte jeg sånne me masse motiver på å flere farger på, så jeg kjøpte nån hvite sokker som han ville men nu går han kun rundt i hvite tennissokker og over buksa:( syns ikke nå om d akkurat. Men er det som liksom er inn nå fortiden? Dette er da ikke noe problem Om du ikke skjønner at han vil gå med sokker over buksen er en dråpe i havet. Det kunne vært så mye verre enn det.
Susanne84 Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2017 Reagerer ikke på at han går me sokkan over buksa, men når det absolutt må være hvite,dem blir jo så fort skitne :/.
Severus Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Da forteller du han at når han har hvite sokker, så bytter han sokker hver dag som han burde gjøre uansett. Ungdommen bruker vel fortsatt sko inne på skolen. 7
Hadena Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 10 timer siden, Severus skrev: Vi gjorde det for 10 år siden også, å så kom det at buksa skulle være brettet litt opp på anklene med hårstrikk rundt. Det er bare teite trender, la ungdommen være ungdom. Jaa ! Håper det med hårstrikker kommer tilbake, var tipp topp for oss med litt for lange bukser . Haha, husker dette ! TS: la barnet være barn, dette skader jo verken deg eller barnet. Foreldrene mine var heller ikke særlig glade når jeg svertet øynene med tykkelag med eyeliner, men det går jo over - det er en trend. 1
Monstrum Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 (endret) -feilpost- Endret 15. februar 2017 av Monstrum
Severus Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 (endret) Ups Endret 15. februar 2017 av Severus
KillerKitty Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 18 timer siden, Severus skrev: Vi gjorde det for 10 år siden også, å så kom det at buksa skulle være brettet litt opp på anklene med hårstrikk rundt. Det er bare teite trender, la ungdommen være ungdom. Nå følte jeg meg gammel! Tenkte jeg skulle sitere deg og skrive "vi og for x år siden" men kom på at det faktisk er 10 år siden jeg startet på ungdomsskolen. Tida går fort Må ikke glemme ucla joggebuksene da 👍
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 17 timer siden, Susanne84 skrev: Reagerer ikke på at han går me sokkan over buksa, men når det absolutt må være hvite,dem blir jo så fort skitne :/. Som Severus sier, han bytter vel sokker hver dag? Nå som det er vinter kan det være et problem med slaps, men har han ikke vintersko som går litt opp over ankelen? Hvis ikke så blir jo mørke sokker eventielt like våte og skitne, så han måtte ha byttet dem like ofte uansett. Jeg skjønner at du ikke helt skjønner poenget, men prøv å la være å henge deg opp i det. Det er en ubetydelig trend og det skader ingen at han holder på. Anonymkode: 4fc3e...528 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 Haha, dette husker jeg også fra ungdomsskolen. Så var det disse flotte uggsene, forskjellig farge på skolissene, Canada goose, oppbrettet bukse med korte sokker (for en ufattelig teit trend på vinteren) osv. Det går over etterhvert. Det er som de andre sier bare trender som kommer og går. La ungdommen være ungdom. Sånne trender er ofte veldig spesifikke, så det kan være grunnen til at sokkene skal være hvite. Anonymkode: 604d4...661 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 13-åringen min gjør det samme...jeg er også helt oppgitt. Tennissokker er ikke akkurat lekkert, men jeg husker vi bretta opp buksene og festet neonfarga binders rundt kanten 😁. Satser på at den trenden roer seg snart. Er nå i hvert fall en billig trend om ikke annet 😉 Anonymkode: 4e0cb...3fa 1
Sirah Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 Det er derfor jeg ser ungdommen gå rundt slik 😂 Jaja... Bedre med hvite tennissokker enn designervesker til 15K 🙈 8
Severus Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 3 timer siden, KillerKitty skrev: Nå følte jeg meg gammel! Tenkte jeg skulle sitere deg og skrive "vi og for x år siden" men kom på at det faktisk er 10 år siden jeg startet på ungdomsskolen. Tida går fort Må ikke glemme ucla joggebuksene da 👍 OMG UCLA bukser, jeg savner de.
The Kitten Skrevet 16. februar 2017 #16 Skrevet 16. februar 2017 22 timer siden, Susanne84 skrev: Reagerer ikke på at han går me sokkan over buksa, men når det absolutt må være hvite,dem blir jo så fort skitne :/. 99 % av mine sokker er hvite. Det gjør det jo mye enklere å hive de i hvitvasken. Kanskje det er det sønnen din tenker på? Og nei, jeg tror ikke han tenker over det, men mine sokker skiftes i alle fall hver dag, så hvorfor spiller det noen rolle hvilke farge de er?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #17 Skrevet 16. februar 2017 Følte meg gammel det var en greie på 80-tallet og jeg likte det ikke da heller:( Anonymkode: a06b5...68a 2
KillerKitty Skrevet 16. februar 2017 #18 Skrevet 16. februar 2017 10 timer siden, Severus skrev: OMG UCLA bukser, jeg savner de. Og alle bestemødre trodde at det stod "ugla" uff
Minlillesky Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 På 15.2.2017 den 23.20, Sirah skrev: Det er derfor jeg ser ungdommen gå rundt slik 😂 Jaja... Bedre med hvite tennissokker enn designervesker til 15K 🙈 Jeg hadde gladelig betalt for hvite tennissokker til jenta mi, om hun ville hatt det. Selv om det er grusomme sokker.. Men designerveske måtte hun ha spart til selv
Sirah Skrevet 17. februar 2017 #20 Skrevet 17. februar 2017 2 timer siden, Minlillesky skrev: Jeg hadde gladelig betalt for hvite tennissokker til jenta mi, om hun ville hatt det. Selv om det er grusomme sokker.. Men designerveske måtte hun ha spart til selv Ja hvite tennissokker kan man lissom overleve å kjøpe noen par av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå