Gå til innhold

Skal bloggerbarna være nødt til å lese dritt om sin egen mor i fremtiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste årene har det vært opprettet utallige tråder her inne som omhandler mammabloggere og deres ukritiske eksponering av egne barn på nett. Det er for all del en viktig debatt å ta, det skrives mye fornuftig og tankevekkende i disse trådene, men det jeg har lagt merke til er at det ofte er de samme menneskene som skriver i disse trådene som også skriver i de trådene som omhandler kritikk av konkrete bloggere. Da snakker jeg ikke om kritikk rettet mot bloggerens bedrift (som er den unnskyldningen de fleste brukerne gjemmer seg bak), men personlig kritikk - enten direkte eller indirekte (godt pakket inn av overnevnte unnskyldning). 

Så da lurer jeg på: Tenker disse forumbrukerne i det hele tatt over hvordan det vil være for bloggerbarna som de bekymrer seg så fælt over, å i fremtiden skulle kunne lese flere tusen forumsider om sin egen mor som nærmest kun omhandler dritt? Da i form av blant annet latterliggjøring og urelevant kritikk som er direkte rettet mot bloggeren som person (tilsynelatende godt pakket inn da, liksom).
Jeg bare lurer, jeg. Siden dere har så omsorg for disse barna - dere har ingen bekymringer i forhold til hva de vil være nødt til å lese om sin egen mor i fremtiden? Eller bli konfrontert med av fremtidige klassekamerater? Nei?

Etter min mening: På tide å legge ned hele rampelys-forumet

Anonymkode: 2c4ae...f9d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svare på overskriften,  ja.

Anonymkode: 4956d...eab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...