AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Jeg fant ut i dag helt tilfeldig! Og jeg fant episoder online. Sorry... jeg vet det er for barn, men jeg liker veldig godt The Worst Witch. Det er liksom det beste av barndommen... bortsett fra Harry Potter da. Anonymkode: d0733...637
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Så morsomt. Husker jeg så på det, på dagtid, men var vel egentlig litt for gammel.. Anonymkode: 9fa87...f72
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så morsomt. Husker jeg så på det, på dagtid, men var vel egentlig litt for gammel.. Anonymkode: 9fa87...f72 Ingen er for gammel! Jeg er 27 år! Jeg har sett alle episoder av de to gamle, OG jeg har nå sett alle episodene av den nye som er kommet ut. Må vente litt til neste episode og det gjør mer trist. Den nye serien er annerledes fordi de har noen andre navn. Maud har et annet etternavn og Miss Hardbroom og Miss Cackle har andre etternavn. Noen "sener" er fra serien eller bøkene, men de er lagt på en annen måte med en litt annen fortelling. Men det aller beste er at dette er en serie om hekser lagt i 2017! Altså det ser MYE bedre ut når de flyr og gjør magi og sånn. Anonymkode: d0733...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå