Gjest Gensere Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har egentlig utrolig kjedelig gensere. Jeg har nesten bare helt vanlig sorte enkle gensere. Har èn vinrød og et par brune. Men that's it! Liker liksom ikke noen andre farger. Hva med dere, holder dere dere også stort sett til en farge eller er dere flinke til å variere?
Gjest Lilleulv Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 Masse forskjellig!! Pologensere, både tjukke og tynne i alle slags farger, gensere med båthals og trekvart lange armer, topper som jeg bruker cardigans over, gensere med og uten knapper. som regel i fargene: brun, svart, hvitt og blått, men har 1 grønn og et par røde også... H&M har masse tøffe gensere da. handler mye der eller på vero moda
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Jeg bruker egentlig ikke så mye gensere. Men de jeg har er stort sett tynne bomullsgensere. Mye rødt og litt marineblått, flaskegrønt o.l. Ellers har jeg collegegensere til hjemmebruk. Egentlig liker jeg bedre hettejakker og omslagstopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå