Madam Mim Skrevet 9. desember 2004 #1 Del Skrevet 9. desember 2004 Den er hvit,kald og guffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 9. desember 2004 #2 Del Skrevet 9. desember 2004 Ja - men vi MÅ ha snø til jul!!! Synes det er trivelig, jeg!! Opp med humøret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. desember 2004 #3 Del Skrevet 9. desember 2004 Så heldig du er!! Her er kjempestorm og regn ute!brr...typisk vestlandet! :evil: Vil ha hvit jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. desember 2004 #4 Del Skrevet 9. desember 2004 Heldiggris. Her i Oslo er det bare skikkelig glatt. Jeg sklir ut døra og ned til porten, ingen vits i å prøve å komme seg ned på noen normal måte. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 9. desember 2004 #5 Del Skrevet 9. desember 2004 Så heldig du er!! Her er kjempestorm og regn ute!brr...typisk vestlandet! :evil: Vil ha hvit jul! Fytti katta for et vær altså!! Er nesten redd for at huset skal blåse ned. :o Men vi brukar å få snø til jul då :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 9. desember 2004 #6 Del Skrevet 9. desember 2004 HMMM... :o Kikka nettopp ut. Det SPIRER! Tullipaner, krokkuss og snøklokker!! Ellers ser himmelen ut som om noen har malt og glemt å skifte vann på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille venn Skrevet 10. desember 2004 #7 Del Skrevet 10. desember 2004 Snøen hører jule med den! Blir liksom ikke ordentlig julestemning uten snø i jula. Her var det snø, men den har så og si regnet og blåst vekk. Så nå håper jeg at vi får litt snø til jul;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #8 Del Skrevet 11. desember 2004 Egentlig er det så mørkt ute at man ikke ser om det er snø ute eller ikke. Før da jeg var "ung" og mer ute enn jeg er nå betydde det mye for julestemningen at det var snø. Nå betyr det mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #9 Del Skrevet 11. desember 2004 *Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #10 Del Skrevet 11. desember 2004 *Misunnelig* Jeg òg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2004 #11 Del Skrevet 11. desember 2004 Austlendingar likar generelt ikkje snø altså? Dåke er jo så bortskjemt på snø... Kast litt over til oss då. Vi druknar i regn snart! Det er så trist. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå