AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Har lagt på meg noen kg ekstra det siste året og disse ønsker jeg å ta av meg, ca. 7 kg. Men sliter så innmari med motivasjonen, spesielt i forhold til søtsaker og småspising! Jeg spiser sunn frokost, middag og kvelds, men småspiser på mye annet i løpet av dagen. Greier liksom ikke å motstå....Trener styrke og kondisjon ca 3 dager i uka. Gikk ned 7 kg for flere år siden, men da hadde jeg en skikkelig motivasjon og indre drift. Nå er jeg singel og alene, så det er liksom ingen som ser på kroppen min. Skulle nesten ønske at jeg møtte noen, slik at jeg fikk lyst til å se bra ut! Prøver å spise mat som metter, men er kanskje ikke flink nok! Gi meg noen gode tips!!! Anonymkode: d2999...aa7
Pringle Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Du får bare bestemme deg for hva du vil mest. Småspise eller gå ned sju kilo? Du kan også tenke etter om du småspiser fordi du er sulten, eller fordi du kjeder deg? Hva mener du med "sunn"? Det betyr vanligvis "vond mat, små porsjoner". Ikke rart du ikke kan motstå hvis du har noe bedre på lur. Men hvis du ikke har godteri liggende, kan du uansett ikke spise det. Smart, hva. Sørg for at ditt vektmål er sunt og realistisk og at du gjør det du gjør for din egen del. Du er mye mer tiltrekkende som kjæreste hvis du tar vare på deg selv og ikke higer etter ett eller annet ideal for å tekkes en ukjent person. Og en siste ting, ikke tren for å gå ned i vekt. Tren for å styrke musklene og få bedre helse, og fordi det er morsomt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå