Gå til innhold

Få han til å tenne igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg var tidligere veldig på og ville ha sex med meg. Jeg ville også, men holdt igjen, da jeg tenkte at det ikke var så lurt der og da. Men så kunne det nok se ut som jeg utviklet følelser for han, og når han merket det bråsnudde han og sa vi bare skulle være gode venner og ikke skulle ha sex. Dette fordi vi uansett ikke kan ha et forhold (av ulike grunner). Jeg er ikke ute etter å bli sammen med han. Selv om jeg nok tidligere virket litt svak for han, er jeg ikke følelsemessig involvert nå. Jeg tenner veldig på han, vi har veldig god fysisk kjemi, han er ekstremt sexy, og jeg vil fortsatt å ha sex med han. Selv om vi er venner, bor vi på hver vår kant av landet og ser hverandre ikke ofte. Så jeg er i grunn veldig innstilt på å ha sex med han en gang i fremtiden. Synes han skylder meg det. :) Det er viktig at jeg prøver meg på en slik måte at han ikke vil avvise. Jeg må på en måte bevise at jeg ikke er følelsesmessig involvert. Har tenkt å ta tiden litt til hjelp, og fremstå litt "ny" neste gang han ser meg. Noen som har opplevd noe av det samme, og kan støtte meg litt her? Jeg må ha mye selvtillit for å gjennomføre dette! ;) (Er vanligvis en litt forsiktig, "sårbar" type, som han sikkert ser på meg som - dessverre!)

Anonymkode: c8352...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var problemstillingen SÅ uinteressant? Om man får tilbudet om å ha sex med noen man tenner veldig på, men så bare får den sjansen revet bort, er det vel ikke så rart man vil ha det tilbake!

Skrevet

Så kjedelige damene er her da. Jeg trodde jeg skulle få noen råd om hvordan bli uimotståelig...

Cuntzilla...? Du er sikkert en tøff dame som kan gi meg råd :)

Skrevet

Er du sikker på at du ikke kommer til å utvikle følelser igjen? Jeg hadde det på samme måte med en kollega for et par år siden. Han trakk seg unna da jeg ble forelsket (vi hadde kun sex en gang) Noen mnd senere foreslo jeg at vi kunne bare være venner med visse fordeler, og jeg sa at det var kun det jeg ville. Han var heldigvis lurere, og sa at nei, det kom ikke på tale. Han hadde lyst å ha sex med meg, men visste at jeg når som helst ville blusse opp igjen følelsene mine. Jeg innser nå at jeg lurte meg selv.... Den dag i dag, er jeg fremdeles forelsket i han (det vet ikke han), men vi er veldig, veldig gode venner. Jeg var så desperat etter han, at jeg innbilte meg at kun sex var ok...

Så - er du helt sikker på du klarer å holde følelsene i sjakk, og kun nyte sex? I så fall, ville jeg begynt litt forsiktig og sendt random snaps osv. som gjør han nysgjerrig. Snakker du med ham, gir du inntrykk av at du ikke er ute etter forhold med noen, men har lyst å ha det litt gøy. Men igjen - vær sikker på dette, så du ikke ender i "rennesteinen". 

Anonymkode: e0b52...2e5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at du ikke kommer til å utvikle følelser igjen? Jeg hadde det på samme måte med en kollega for et par år siden. Han trakk seg unna da jeg ble forelsket (vi hadde kun sex en gang) Noen mnd senere foreslo jeg at vi kunne bare være venner med visse fordeler, og jeg sa at det var kun det jeg ville. Han var heldigvis lurere, og sa at nei, det kom ikke på tale. Han hadde lyst å ha sex med meg, men visste at jeg når som helst ville blusse opp igjen følelsene mine. Jeg innser nå at jeg lurte meg selv.... Den dag i dag, er jeg fremdeles forelsket i han (det vet ikke han), men vi er veldig, veldig gode venner. Jeg var så desperat etter han, at jeg innbilte meg at kun sex var ok...

Så - er du helt sikker på du klarer å holde følelsene i sjakk, og kun nyte sex? I så fall, ville jeg begynt litt forsiktig og sendt random snaps osv. som gjør han nysgjerrig. Snakker du med ham, gir du inntrykk av at du ikke er ute etter forhold med noen, men har lyst å ha det litt gøy. Men igjen - vær sikker på dette, så du ikke ender i "rennesteinen". 

Veldig OK kollega som ikke ville gjøre deg mer følelsesmessig involvert, og valgte bort sex med deg til tross for at han hadde lyst. Fordi han ikke ville såre deg, og tenkte at du kunne bli mer såret av en sånn greie. Good-guy. :)

Anonymkode: 534f4...858

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er veldig innstilt på å ha bra sex med noen jeg tenner på. Og jeg er ikke ute etter noen kjæreste akkurat nå. Det er godt mulig min kamerat tror jeg ble forelsket i han, selv om jeg aldri har sagt det. Jeg er ikke forelsket i han, men jeg mistet litt selvtilliten når han plutselig ikke ville ha meg (kroppen min) mer, og fremstod nok derfor såret. (Etterpå skjønner jeg jo at han avviste for å skjerme meg fra å bli såret.) Så han tolker kanskje det som at jeg ble mer involvert i han enn jeg var... Jeg vet at jeg må la det gå en tid nå uten å kontakte han. (Jeg kan absolutt ikke sende bilder, som du foreslår, for da vil han tro jeg er ute etter han). Jeg har tenkt å date andre, noe som han kan tolke som at jeg er "over" han.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig OK kollega som ikke ville gjøre deg mer følelsesmessig involvert, og valgte bort sex med deg til tross for at han hadde lyst. Fordi han ikke ville såre deg, og tenkte at du kunne bli mer såret av en sånn greie. Good-guy. :)

Nei :) For det er akkurat slik min kamerat er! Det må han slutte med.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk veldig glad for det nå. Han viser fremdeles at han bryr seg om meg, og jeg er viktig for ham, men som venn :)Og det funker, selv om jeg fremdeles har følelser for han. Han er overhodet ikke ute etter noe forhold i det hele tatt (godt voksen), men vennskapet vårt er bunnsolid, enten jeg treffer noen eller han :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk veldig glad for det nå. Han viser fremdeles at han bryr seg om meg, og jeg er viktig for ham, men som venn :)Og det funker, selv om jeg fremdeles har følelser for han. Han er overhodet ikke ute etter noe forhold i det hele tatt (godt voksen), men vennskapet vårt er bunnsolid, enten jeg treffer noen eller han :) 

Er han en mann som aldri vil ha forhold til noen? Slikt er litt merkelig.

Skrevet

En fordel jeg har er at vi aldri hadde sex den gangen. Og han vet heller ikke at jeg vil ha sex med han, for jeg har ikke prøvd på det. Jeg tror ikke han i det hele tatt er klar over at jeg tenner så mye på han. Han ser nok på meg som en som drømmer om en kjæreste og kanskje ikke er så opptatt av sex. Så da kan jeg jo overraske han senere.

Skrevet

Først av alt, han skylder deg ingenting. Deretter er det ikke alltid så lett å skru av og på knapper slik. Har hatt det slik før selv. Vært litt på med ei, og blitt avvist noen ganger, og til slutt er ikke tenninga der lenger. Men gammel tenning kan også bli ny. Det som bekymrer meg litt er at du ønsker å finne en måte der han ikke kan avvise deg på. Det vil alltid være en fare for avvisning. Spesielt ettersom dere har skrotet idéen før. Jeg ville heller bare vært åpen og ærlig, så finner du ut hvor landet ligger.

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han en mann som aldri vil ha forhold til noen? Slikt er litt merkelig.

Ifølge han selv, ønsker han ikke forhold. Han ønsket det før, men synes han er kommet opp i en såpass høy alder at han ikke ønsker å binde seg. Han ønsker seg overhodet ikke barn, men  er veldig stolt onkel. Begynt å få mange sære vaner, og har alltid planer i ukedagene, men i helgene liker han ofte å være for seg selv, spiller playstation, ser fotball, trener osv. Tar seg en fest når han ønsker. Jeg tror innerst inne at han har gitt opp. Han har ikke hatt noen forhold før, så vidt jeg vet, men er likevel en oppegående mann som er kjempepopulær, og utrolig tiltrekkende. Nå får jeg nesten lyst å prøve meg igjen ;) Problemet mitt er at alle andre tror han er "dødsforelsket" i meg, men er så uerfaren med forhold, at han trekker seg automatisk unna. Jeg har også barn fra før, og det tror jeg ikke trekker opp. Tror han trenger å kjenne folk godt, før han klarer å knytte følelser, savn osv.  

Skrevet
7 minutter siden, Sphere skrev:

Først av alt, han skylder deg ingenting. Deretter er det ikke alltid så lett å skru av og på knapper slik. Har hatt det slik før selv. Vært litt på med ei, og blitt avvist noen ganger, og til slutt er ikke tenninga der lenger. Men gammel tenning kan også bli ny. Det som bekymrer meg litt er at du ønsker å finne en måte der han ikke kan avvise deg på. Det vil alltid være en fare for avvisning. Spesielt ettersom dere har skrotet idéen før. Jeg ville heller bare vært åpen og ærlig, så finner du ut hvor landet ligger.

Ja, gammel tenning kan bli ny. Nei, skal ikke være åpen og ærlig, det blir kjedelig, og da får han tid å tenke seg om, være fornuftig, som gjør at han vil avvise meg. Jeg må heller overraske han, når han er "off guard"...

Skrevet

Jeg spurte etter at han avviste meg om han noen gang hadde likt meg. "Ja, alltid," svarte han med en gang.

Skrevet

Har ombestemt meg. Tror jeg heller bare vil føle på spenningen når vi møtes, og ikke prøve å få noe til å skje. Det som skjer, det skjer.

• Liker 2
Skrevet

Du virker ikke moden nok til å ha sex spør du meg.

"Såpass skylder han meg..."

Han skylder deg ingenting. Mye mulig han lukter at du er en smule crazy og skyr unna. Det finnes så utrolig mange andre menn der ute å ha sex med, hvorfor akkurat ham? Du er følelsesmessig investert, men du nekter å innse det selv.

Anonymkode: 83d9e...8a9

• Liker 1
Skrevet

Ser det er noen som har tatt det veldig bokstavelig at jeg skrev at jeg følte han "skylder meg" det. Selvfølgelig skjønner jeg at jeg ikke har et krav på det. Det er ment med en humoristisk undertone. Men det var slik at han fremla et tilbud til meg om et uforpliktende opplegg. Jeg var ikke klar til å svare ja der og da. Men senere når jeg fikk lyst på det, så trakk han tilbudet tilbake, da han trodde jeg var følelsesmessig involvert. Derfor tenker jeg at jeg vil ha tilbudet mitt tilbake som jeg ikke fikk benyttet meg av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...