Annevenn Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Heisann! Mannen min har brukt en fuktighetskrem fra Clarins det siste året, men har lyst til å forsøke en ny. Man skal jo skifte av og til, og det virker som huden er "mettet" av den kremen. Har tenkt å kjøpe en til ham på SN, og kikket på Biotherm sine kremer. Noen som vet noe om herreserien? Han har hud som lett blir "grålig" nå om vinteren, og er plaget av inngrodd skjeggvekst, så han får litt røde nupper av og til. Er det noen av dere som har noen gode tips å komme med til hva jeg kan kjøpe til ham? Det er så mange flinke her inne, at jeg er sikker på at dere har noen gode råd! På forhånd takk!!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Mannen min bruker en fra Biotherm. Den gir godt med fuktighet. Men det er en annen også fra Biotherm som han brukte i fjor. Den gir fuktighet og gir en mild kjemisk peeling effekt. Kanskje den kunne være noe for mannen din? Den heter Homme Hydra-Detox Detoxifying.
Snuppelure Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Min mann byttet fra Clearins sine produkter til Biotherm sine i sommer. Han er veldig fornøyd. Ikke det at det var noe galt med Clearins sine produkter altså :-)
Gjest Betty Boop Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 Kjæresten min bruker noe som heter post-shave healer (tror jeg det er) fra Clinique for å unngå inngrodd skjegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå