Alvea Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 (endret) Toro sin original Lasagne. Man skal ha i 3,5 dl vann og 5 dl melk. Dette skal kokes med pulveret og kjøttet i 2 min før det skal i ovnen med pastaplatene og ost på toppen. Men ærlig talt da. Har man så mye væske og kun koker i 2 min så er det rene suppa som kommer ut av ovnen etter 40 minutter. Dette provoserer meg dessverre. Her sløyfer vi minst 2 dl vann og koker i 10 min. Lasagnen steker i 30 min. Da blir den ok fast. Flere som opplever at oppskriften bak på er helt på bærtur?! Får noen det til å funke? Har jeg misforstått noe vesentlig? Endret 14. februar 2017 av Alvea
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Aldri opplevd. Koker så lenge som det står på pakken og opplever aldri at det blir suppe når det er ferdig i ovnen. Anonymkode: 9e3d3...84f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Sikker på at du leser litermålet ditt rett? Har aldri hatt problemer med det her. Og retten skal jo stå å sette seg i 5 min før servering. Anonymkode: 460de...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Hva med å lage lasagnen sjøl? Resultatet blir alltid bedre, og det er ikke spesielt mye jobb med det. Anonymkode: dab84...f85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå