Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så ensom. Jeg har noen få venner i klassen, men føler de fleste bare utestenger meg. Opplevde for eksempel i dag at en jente jeg kjenner godt sto og snakket med noen i klassen. Jeg gikk bort, sa hei og ble med i samtalen. Rett etter jeg kom så gikk de andre bare.. Slike ting skjer ganske ofte, jeg har lett for å få venner andre steder, så jeg forstår ikke hva jeg gjør feil i klassen.. Jeg har prøvd å være hyggelig mot alle. Er jeg for stygg, for rar eller noe? :/. Jeg går forresten vg2.

Anonymkode: 20b9c...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting gale med deg, feilen er nok dagens samfunn.. Hører om slike hele tiden. Det er utestenging uten grunn, å utestenging er grusomt! Jeg sender deg en varm klem :hug:

Anonymkode: 94699...fb6

• Liker 5
Skrevet

Dessverre finnes det folk som oppfører seg sånn mot andre, og det er så trist. Som AB skriver over her, så er det ingenting gale med deg. :) Det er de som stenger deg ute som har et problem. Du kan enten ta det opp med dem direkte, eller snakke med læreren din om det. Sender deg en god klem jeg også! :klem:Håper det ordner seg for deg! Og husk: Det er ikke deg det er noe galt med.:)

Skrevet

Takk, dere. Jeg forstår bare ikke hvorfor det er akkurat jeg som blir utestengt. :/

Anonymkode: 20b9c...8fd

Skrevet

:klem:

Anonymkode: c1365...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...