AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Jeg har vært singel i snart 4 år nå. Har datet litt, men har ikke funnet en god match enda (det har variert om det har vært meg eller de jeg har datet som ikke vil fortsette). Nå har jeg hatt dating-pause i 8mnd fordi jeg har hatt mye å styre med og for å rett og slett bare leve med meg selv. Det har i grunnen vært ganske deilig, men jeg har ofte tenkt på at jeg savner en kjæreste. Men nå har jeg vært litt på tinder igjen og har avtale om å møte en senere i uken. Og jeg kjenner plutselig at jeg får litt kalde føtter og tenker "er jeg klar for dette?". Jeg vet en date ikke betyr hva som skjer i fremtiden, men jeg tror jeg plutselig har innsett at jeg er litt redd for å binde meg. Samtidig savner jeg jo det å ha en kjæreste. Og derfor er jeg redd disse tankene kan hindre meg i datingen. Er det noen her som også har det slik? Anonymkode: 8bd20...b93
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 ja. jeg ble til og med sammen med en fyr, og selv om jeg ville være med han, så ville jeg samtidig ikke binde meg. vi endte vel opp med noe ala "åpent forhold". Anonymkode: a9a5a...cd4
meeeg9 Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ja. jeg ble til og med sammen med en fyr, og selv om jeg ville være med han, så ville jeg samtidig ikke binde meg. vi endte vel opp med noe ala "åpent forhold". Anonymkode: a9a5a...cd4 Så det er dette som definerer et åpent forhold. Har aldri greid å skjønne det før nå ☺ Da skjønner jeg at det egnerseg bra for noen å ha et slikt forhold.
Kalyna Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Jeg synes bare du skal kjøre på og dra på date! Ha det koselig med et ny bekjentskap, og ikke ta sorgene på forskudd. Se hva som skjer! Kanskje får du en skikkelig god venn, en seksuell partner, en kjæreste eller ingenting. Ta sjanser og se hva som finnes! Plutselig er den rette der, og det eneste du kan tenke på at du vil leve resten av livet med personen. Å være redd for å binde seg kan forsvinne hvis man møter det rette mennesket! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå