Gjest GreenSky Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Fortell hva du ønsker deg til jul! (kanskje noen får noen ideer til gaver også) Jeg ønsker meg: - Stor hårbørste - Lotion, deodorant, osv. i samme serie som parfymen jeg bruker - Penger til å kjøpe det jeg vil - Bøker - En liten lommelykt - Multiverktøy - Bamser/kosedyr
liv Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 sovepose penger jakke undertøy 7de sans mobil ullgenser skjorter
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Bøker - gjerne mange (men hvertfall "Ro uten årer) Flere glass til serviset mitt Dekketallerkner Høytrykksspyler Doller (for jeg skal til USA til sommeren) Penger .. til å handle bare til meg ... Parfyme .. den jeg bruker får jeg ikke kjøpt her i Norge lenger + bodylotion av samme El Divo Cd .. og sikkert en hel masse annet .. når jeg får tenkt meg om
Gjest Bhsiltsk Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Fantasi-ønskeliste: Ellipsemaskin Tredemølle Sånt Fitnessprogram til X-box Playstation m/spill (jada, jeg er 31 og uten barn... ) Hus Sånn fjernlås-dings til bilen og alarm Reell ønskeliste: Musikken til Bridget Jones: På randen Stephen Kings "Stand by me" på DVD Grease på DVD Siste bøkene til Unni Lindell og Gunnar Staalesen De to siste bøkene til Sue Grafton Elektriske duppedingser (ELSKER alt sånt!) Frisørtime Aromamassasjetime Italiensk-kurs Pilates på DVD
Gjest Julegjesten Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 - Ting til serviset jeg sparer på. - Hvit jul - fint vær når jeg har tenkt meg ut på ski - god råd - En liten tur på spa (det hadde vært noe det..)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 -bøker -DVD'er -deler til servise jeg samler på -parfyme,body lotion o.l -penger -regnbukse -gavekort på aromaterapi -undertøy -superundertøy -pysjamas -CD-plater
Saeria Skrevet 12. desember 2004 #7 Skrevet 12. desember 2004 Gavekort på parfymeri, klesbutikk og hudpleie. Undertøy Dermalogica produkter Stjernekikkert (Urealistisk, ja ) Parfyme (Sensi og Hugo Boss for damer. Den runde med rød korkhempe) Grease DVD Chicago DVD
Arwen Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Ønsker meg en del cder i år, men den ultimate gaven må jo være tur til London siste uka i mars. Ønsker meg også gavekort (bikuben)
Cinnamon Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 Jeg ønsker meg snille barn og god helse, og at jeg får ha det fint sammen med familien i jula. :-) Utover det ønsker jeg meg: - ny morgenkåpe - superundertøy - deler til juleserviset - verdens beste kakefat - vin og konfekt
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2004 #10 Skrevet 12. desember 2004 Jeg ønsker meg snø! Nå er jegt lei den møkka-vinteren vi har her i Trondheim!
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2004 #11 Skrevet 12. desember 2004 *Treningsklær (gavekort på sportsbutikk) *Vinterjakke *Ulvangsokker *Hotell i særklasse og Blackadder på dvd *klokke fra Accent *en frisk parfyme
*SOL* Skrevet 12. desember 2004 #12 Skrevet 12. desember 2004 Fint undertøy og en smijernslykt som kan stå på bakken ( ganske stor altså) ute.
Gjest Embla s Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 Pene hansker i mykt skinn Sims 2 Høyang kaseroller Abonm. på Elle Dorull-nisser
Miss Marple Skrevet 16. desember 2004 #16 Skrevet 16. desember 2004 Andreas Scholl; Stabat Mater av Pergolesi (cd) Krem for normal hud, fra Auds Hudpleie (krukke) The red violin (dvd, norsk:den røde fiolinen) Gavekort på pianostemming Tynne sokker (str 40-41) Body Lotion Knall rød neglelakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå