Gjest gjest5 Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 eg blir så kåt i solarium! eg må "gjøre" litt! Andre som har det sånn???
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Sovner jeg..... så nei, er ikke mye aktivitet på meg i solarium nei....
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Nope... blir ikke så veldig kåt av å vite at andre har ligget i samme sengen og svettet. Kan ikke si det, nei. Men du får jo bare følge dine lyster. Så blir jeg i hvertfall IKKE kåt neste gang jeg legger meg i solsengen og tenker på ditt innlegg...
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #5 Skrevet 11. desember 2004 Jeg blir det noen ganger. Men pleier ikke onanerer der av den grunn, klarer å styre meg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #6 Skrevet 12. desember 2004 Kan dere forklare meg hva som gjør dere kåte? Forstår det ikke helt... :oops:
CheapChampagne Skrevet 12. desember 2004 #7 Skrevet 12. desember 2004 Kan dere forklare meg hva som gjør dere kåte? Forstår det ikke helt... :oops: Henger meg på den jeg og.. Skjønner det ikke jeg heller..
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Tror det må være varmen... Har det sånn hvis jeg er ute i solen også. Man har jo også tid til å ligge og tenke når man soler seg, og da er det jo ikke helt overraskende at tankene kan streife innom sex - det er vel noe de fleste tenker på noen ganger om dagen?
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #10 Skrevet 12. desember 2004 Jeg er jente, og det har faktisk hendt!
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #11 Skrevet 12. desember 2004 Har du sovnet og drømt om noe erotisk da? Fortsår det ikke helt :o ... Synes nemlig at en solseng er ekkel og møkkete. Ligger og teller sanger så tiden går fortere. Tar jeg sol i 18 minutter, regner jeg med 6 sanger. Da blir jeg som regel positivt overrasket at det gikk fortere enn disse seks sangene...
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #12 Skrevet 12. desember 2004 Det er varmt, man er naken, det er høy musikk, høyt støynivå pga duren (så man føler seg "skjult"), og man har ofte tatt sol pga en hot date eller en fyr man er foresket i eller noe sånn, og så svirrer tankene, og så plutselig så kjenner man at hey hey, nå hadde det vært greit med en kjapp en
Gjest Kvikkas Skrevet 12. desember 2004 #13 Skrevet 12. desember 2004 Det er varmt' date=' man er naken, det er høy musikk, høyt støynivå pga duren (så man føler seg "skjult"), og man har ofte tatt sol pga en hot date eller en fyr man er foresket i eller noe sånn, og så svirrer tankene, og så plutselig så kjenner man at hey hey, nå hadde det vært greit med en kjapp en [/quote'] Viktig at det blir en kjapp en, ellers så ville det blitt et ganske avslørende skille... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #14 Skrevet 13. desember 2004 Den varme solen på huden minner om sommer, og sommer er jo en kåt årstid... 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå