AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #21 Skrevet 14. mars 2017 Alt kan tøyses med. Det kommer bare an på hvordan en gjør det Anonymkode: e9912...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #22 Skrevet 15. mars 2017 På 3/14/2017 den 0.19, AnonymBruker skrev: Unnskyld men jeg lo skikkelig av dennw! Anonymkode: 25f1c...5a4 Ikke noe å si unnskyld for. Jeg ler godt den dag idag. Hva var det som gikk igjennom hodet mitt? I ambulansen på vei til sykehuset snakket jeg med den danske mannlige sykepleieren om hvor kjipt jeg synes det var å være utlending i Norge. Han starte med: "Jeg er også utlending" "Jammen, du er ikke sånn krydderutlending" svarte jeg. Fyren fikk latterkrampe og ble kjeftet på av legen som tok meg imot. Husker jeg overhørte dansken prøve å forsvare seg selv. Jaja, sånn kan det gå. Anonymkode: de004...2db 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #23 Skrevet 16. mars 2017 På 14.2.2017 den 17.15, AnonymBruker skrev: Enkelte ting synes jeg ikke man skal spøke med på slike forum! Skal vi liksom sitte og le og ha det moro på andres bekostning? Nei takk! Anonymkode: 92887...4d6 Har selv vært innlagt og ser behovet for humor.når man har vært i en slik situasjon utvikler man en egen sans for humor som på andre kan virke svart.Det er ikke å spøke og ha morro på andres bekostning men overlevelse.Tiden i slike institusjoner kan bli lang.Du skulle sett pleierne der jeg var da jeg og en annen dame gikk tur med tannkostene våre i bånd.....man har ikke mer morro enn man lager selv :P.Den erfarne vakten bare ristet på hodet når han ble tilkalt av en meget urolig vikar og så på oss mens han smilte å sa å de der spøkefuglene er ingenting å bekymre seg over.De kjeder seg så ta de med til gymsalen og spill noe med de. Det er lov å ha litt morro med seg selv.Selv om det er svart humor..... Anonymkode: 989f9...33a 3
King in the North Skrevet 16. mars 2017 #24 Skrevet 16. mars 2017 På 14.2.2017 den 18.39, AnonymBruker skrev: Husker en jente jeg var innlagt med. Hun var inne på skjermet og jeg på vanlig lukket. Hun hadde vært på skjermet i ukevis og var manisk. Vi var ca like gamle (typ 19-20-ish, jeg husker ikke). Innimellom begynte hun å få lov til å gå ut på tv-stua for å se på et program. Da satt vi og skravla litt. Men vi hadde jo issues begge to, så fikk ikke lov å snakke så mye om ting som kunne gjøre oss verre i deres øyne. Så da begynte hun å gi meg lapper fra pukka teposene. Dere vet de lappene på teposene med beskjeder på. Og små notater og tullelapper inni teposer. Vi gav hverandre en tepose/skjult lapp, og leste den når vi var for oss selv. Det gjorde seriøst at jeg så LITT lys i enden av tunnelen da jeg møtte noen som lignet meg litt og som var like barnslig og synes det var veldig gøy å smugle lapper i ukesvis Tror jeg har de lappene enda Anonymkode: 96dec...2d1 :))) fin historie! 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #25 Skrevet 16. mars 2017 Det er på slike plasser du finner de beste hjertene. Dette er ikke akkurat en morro historie men vil gjerne dele den likevel. Da jeg ble innlagt med angst og hadde vært inne i over en måned kom telefon beskjedene.desverre vi kommer ikke og hilser på deg på bursdagen din.mine foreldre nektet også å ta med sønnen min på besøk.hjalp lite at folk sendte blomster buketter med bud da jeg trengte besøk.jeg ble svært deprimert og stengte meg inne på rommet mitt og gråt. senere på dagen da jeg ble tvunget ut av rommet fikk jeg heller ikke delta på kjøkkengruppen.jeg fikk heller ikke vært med ut på den daglige turen med pleiere så jeg trakk meg igjen bort og ble mer deprimert.til en av pleierne kom og hentet meg ut til middagen.da jeg kom inn i salen reiste alle seg og begynte synge bursdags sangen. kjøkkengruppen hadde bakt kake og llaget pynt.mens ute gruppen hadde vært på shopping og samlet inn til bursdags gave siden rom kameraten min en eldre dame som selv slet skjønte hvordan jeg hadde det da hun hørte telefonsamtalene og så hvor hardt det var for meg. så ja de gærne har det godt og de gærne er ofte de beste mennesker du kan finne De forstår ofte mere enn "normale" og har ofte en enorm hjertevarme. Anonymkode: 989f9...33a 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #26 Skrevet 16. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Jeg er også utlending" "Jammen, du er ikke sånn krydderutlending" svarte jeg Lo så jeg grein av denne, tusen takk for dagens første latter. Anonymkode: ae154...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå