Gå til innhold

Sykemelding- slapp kompis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig i 2017 å være sykemeldt i 6 mnd når man tilsynelatende er høyst oppegående og på party hver helg?! Fatter ikke fastleger og arbeidsgivere som ikke sjekker litt i stedet for å høre tåredryppende historier som er reinspikka løgn! 

😩

Anonymkode: 0179b...584

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor i all verden tenker du at du har bedre innsikt i vedkommendes helsetilstand enn fastlegen hans? Det er ikke alle som liker å brette ut i øst og vest om helsetilstanden sin, og det er ikke i alle tilfeller der man er synlig preget. 

Anonymkode: b8f6e...717

• Liker 7
Skrevet

Hvordan er det mulig i 2017 at enkelte ikke fatter at mennesker kan være sykemeldt for andre grunner en synlig sykdom?? Helt utrolig. Pass fine egne saker og ditt eget liv, og vær glad du er frisk- bade fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 61ac9...f66

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke god kompis ser jeg? Han kan være sykemeldt for mye rart han som du ikke vet noe om. 

Anonymkode: 82498...fc9

Skrevet

Og hvordan er det mulig at KG alltid er like sort-hvitt.... 

Det fins faktisk litt nyanser, det kan vere at denne kompisen er frisk nok til å jobbe, både fysisk og psykisk.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han er alkoholiker... de vil man helst ikke ha på jobb

Anonymkode: e7d52...21b

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig i 2017 at enkelte ikke fatter at mennesker kan være sykemeldt for andre grunner en synlig sykdom?? Helt utrolig. Pass fine egne saker og ditt eget liv, og vær glad du er frisk- bade fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 61ac9...f66

Dette! 

Anonymkode: 9cbfe...4dc

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig i 2017 å være sykemeldt i 6 mnd når man tilsynelatende er høyst oppegående og på party hver helg?! Fatter ikke fastleger og arbeidsgivere som ikke sjekker litt i stedet for å høre tåredryppende historier som er reinspikka løgn! 

😩

Anonymkode: 0179b...584

Men du ser jo ikke vedkommende resten av tiden. Det er hur lett som helst å tilsynelatende ha et oppegående liv. Selv når jeg var sengeliggende 20 av døgnets timer, klarte jeg å stramme meg såpass opp at jeg virket oppegående når jeg var utenfor hjemmet. Slenge ut en oppdatering fra de få arrangementene jeg klarte å kreke meg til. Når man blir alvorlig syk og faller utenfor, tror jeg man får et ekstra behov for å late som man enda lever et slags liv.

Anonymkode: bf98d...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...