Gå til innhold

Blå på leggen HJELP

Anbefalte innlegg

Noen som aner hva dette kan være? Ble videresendt av fastlegen, til gebrokken "spesialist" 2 timer unna, og hun sa kun at dette var helt normalt "trenger ikke komme tilbake".. Ble rimelig frustrert da jeg aldri føler jeg får et skikkelig svar noen sted.. Det gjør ikke vondt i det hele tatt, men leggen min ser jo nesten litt død ut:fnise:Er rundt 1,80 om dette har noe å si:POm jeg tar på det tar det langt tid før blodet kommer tilbake, som på siste bildet..

IMG_0692.JPG

IMG_0701.PNG

Anonymkode: a0115...a2d

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1086039-bl%C3%A5-p%C3%A5-leggen-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cats123
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Få en henvisning til en annen spesialist.

For meg ser dette ut som et vanlig blåmerke, som man får etter å ha slått seg/dunket borti noe

Garanterer deg at det ikke er et blåmerke.. Hatt det i langt over et år, og det gjør ikke vondt i det hele tatt. Ja burde nesten få det, ser ikke ut til at det går bort

Akkurat nå, Cats123 skrev:

Garanterer deg at det ikke er et blåmerke.. Hatt det i langt over et år, og det gjør ikke vondt i det hele tatt. Ja burde nesten få det, ser ikke ut til at det går bort

Da får du deg en ny henvisning

• Liker 1

Annonse

Nei, er ikke hoven heller.. Synst det er ekstra ille når jeg kommer ut av dusjen av en eller annen grunn.

Er det en annen temperatur på den blå leggen enn det er på den andre leggen?

Har du like mye følelse i begge legger (når du stryker på huden/klemmer)?

Anonymkode: f3a30...e87

Gjest Cats123
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du gått med det der? har du vært sjekket for blodpropp i foten din? Det ser jo ut som du har 0 blodgjennomstrømning..

Anonymkode: 41cac...71d

Legen hadde vel visst om det hadde vert blodpropp.. Om man studerer det har det nesten et mønster som et spindelvev i midten på rundt 2 cm i diameter, og der er mer rosa på fargen og der er det utrolig god blodsurkulasjon.. mens rett utenfor går blodt veldig tregt gjennom... 

om det var forståelig?

Gjest Cats123
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det en annen temperatur på den blå leggen enn det er på den andre leggen?

Har du like mye følelse i begge legger (når du stryker på huden/klemmer)?

Begge leggene er blå, bare at den på bildet (høyre fot) er verre enn den andre.. Har like god følelse i begge, og så vidt jeg kjenner er det samme temperatur:) 

Gjest Cats123
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er de lysere strekene på nederste bilde? Er det fingeravtrykk? 

Anonymkode: 1043a...48f

Det er fingeravtrykk etter jeg holdt hånden på litt hardt i ca 5 sek, bare for å vise hvor sakte blodet kommer tilbake, og hvor lilla det faktisk er i forhold til resten

Annonse

Begge leggene er blå, bare at den på bildet (høyre fot) er verre enn den andre.. Har like god følelse i begge, og så vidt jeg kjenner er det samme temperatur:) 

Er leggene kaldere eller varmere enn muskler på armen eller kroppen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...